2nd (and last?) birthday

6.1.17

Vzhľadom na to, že som nerobila žiadny vianočný či konco/novoročný príspevok, tak vám aspoň takto (napríklad tou fotkou v strede, ktorá je taká kadejaká, lebo ma fotili dvaja ľudia, takže som nevedela, kam sa mám pozerať, a ešte tretí ma svojou vtipnou hláškou rozosmial), želám krásny rok 2017!
Ešte nikdy som so žiadnym blogom neoslavovala druhé výročie, takže som teraz nevedela, čo mám napísať. Asi preto som začala počítať ľudí na ulici za oknom (Bolo ich 28, potom ma to trochu prestalo baviť).

Kto by mal počas zimných prázdnin deficit matematiky, poďme sa spolu zasypať číslami a štatistikami...
Počas uplynulých 731 dní
-sa publikovalo 220 člákov
-napísali ste 1 294 krásnych komentárov
-prihlásilo sa vás 53 na odber
-stránka sa zobrazila 36 398krát

ALE! Už tento odsek začínam písať na štvrtý raz, tak snáď sa mi to už teraz podarí... Viete, ako som si v auguste dala skoro celomesačnú pauzu. Musím povedať, že počas nej mi blog až tak veľmi nechýbal. Odvtedy to takto vlastne bolo celú jeseň až doteraz, články, ktoré vyšli, som písala tak trochu nasilu, možno až na jeden. Tento blog sa len tvári, že má nejakú tému, ale vlastne nemá žiadnu a to nechcem. Aj preto ma to tu už nebaví tak, ako predtým, lebo som si vlastne uvedomila, že to, čo píšem ani tak celkom písať nechcem. A takto ma to vôbec nebaví. Takže tak trochu končím. Asi mesiac dozadu som bola pevne rozhodnutá, že to bude celkom definitívny koniec, ale takto to až hrotiť nebudem. Blog aj všetci ľudia tu mi chýbajú už teraz, preto na vaše blogy chodiť budem, len ja nebudem nič na určitý čas pridávať. Potom sa určite vrátim, osobne to vidím na pokročilú jar alebo začiatok leta, aj keď vám nič nesľubujem. Tento rok teda bude taký celkom rozhádzaný a možno nekompletný, ale som si istá, že o ďalších 365 dní tu oslávime tretie narodeniny tohto blogu.

DOMS

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Aj ja som smutná:( Ale na druhej strane ti úplne rozumiem, radšej si od tohto celého oddýchni, akoby si sa s tým mala nasilu trápiť a pridávať články, ktoré ťa ani nebavia. Maj sa zatiaľ pekne a verím, že sa objavíš čoskoro!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přeji vše nej do života. Blog tě má bavit a měl by se psát s radostí. Třeba tě psaní zase časem chytne. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prajem ti všetko dobré do nového roku :) A možno sa raz rozhodneš zmeniť názor :) Držím ti v živote palce, hlavné je robiť, čo ťa baví a nerobiť čo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko dobré v novon roku. Ja občas mám tiež také pokulhania v blogovani, ale stále prídem na myšlienku, ktorá ma celkom namotivuje. Začínala som s módou a teraz si vylievam na blogu moju spisovatelsku dušu. Verím, že si nájdeš svoje témy a raz sa sem vrátiš v plnom nasadení

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nuž, nič iné nám neostáva ako čakať na ten prelomový článok. Pauza pomôže každému a určite ako si aj povedala je to lepšie ako definitívny koniec aspoň sama uvidíš aký je tvoj vzťah k tomuto. Mne osobne pauza moc prospela dúfam že tebe tiež a teším sa na comeback!!! 💖

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je veľká škoda, že končíš, ale tak pokiaľ by si ho mala písať na silu, asi je to aj lepšie. Hádam do budúcna nájdeš inšpiráciu a motiváciu písať zas:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je mi to líto vole.
    #FeelsBadMan

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.