playlist | november & december 2016

3.1.17

Keď budem dospelá a budem mať fakt veľký byt či dom, že už nebudem vedieť, čo s miestnosťami, tak spravím toto: Vyhradím si jednu miestnosť na počúvanie hudby. V nej sa vpodstate nebude nachádzať nič. Tajomstvo sa bude skrývať v stenách a najmä v podlahe. Do nej dám zabudovať niekoľko reproduktorov. Znie to celkom divne a musela by som popremýšľať, či by to takto fungovalo a určite by som niekde musela nechať "diery", aby tá hudba nebola taká pridusená. Ale predstavte si to: Prídete domov, ľahnete si na podlahu a pustíte si hudbu (a budete ju cítiť na celom tele). Teraz robím tak maximálne to, že priložím ruku na reproduktor a je to úplne super, takže takto "vo veľkom"... To by som z tej izby niekoľko dní.týždňov.mesiacov ani nevychádzala.



DOMS

You Might Also Like

9 komentárov

  1. ani jednu nepoznám ale od twenty one pilots mám iné veľmi rada ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepoznala do nich doteraz, ale veľmi sa mi páčia ;-);-) No každopádne nie viac ako tvoj nápad s tou izbou...Bude ti vadiť ak sa k tebe potom nastahujem?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výborné! Na Twenty One Pilots som veľmi fičala pred Vianocami a the XX mám tiež veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento svet smeruje do.......mov. Ja sa s touto ideou nezhodujem, je to dosť nepotrebne, nepraktickè, nic proti...xD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluju Twenty One Pilots! ♥♥♥
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. obe pesničky sú super ♥ a krásny blog, dávam odber :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeeej, Twenty one pilots a The XX mám naozaj veľmi rada :) super že ľudia majú radi práve takúto hudbu :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tieto skupiny ja osobne nepoznám ale celkomf ajn hudba :))

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.