Eldest - Christopher Paolini

17.11.14

Konečne sa mi podarilo prečítať aj Eldesta a hneď som začala s Brisingrom, tak som teda znova pripravila krátku recenziu.

Eldest je 2. časť tetralógie Odkazu Dračích Jazdcov po prvej časti - Eragon. Hlavný dej je o dospievaní Eragona a jeho dračice Zafiry. Väčšiu časť knihy trávia v elfskom meste Ellesméra na výcviku. Vtedy sa dej posúva pomalším tempom a niekedy sa môže stať, že je až trochu nezáživný, no Paolini práve vtedy dopĺňa dej kapitolami o Eragonovom bratrancovi Roranovi a vládkyni Vardenov Nasuade.

Posledných šesť-sedem kapitol mi vyrážali dych. Zvrat, ktorý tam nastal, je neopísateľný a raz som si aj povedala, že som to nemala čítať do konca.:D Odhalili sa mnohé nejasnosti okolo niektorých postáv a vedľajších dejov.

Najlepšie na tom je, že celá edícia má ešte dve pokračovania - Brisingr a Inheritance.

You Might Also Like

1 komentárov

  1. O této knize jsem hodně slyšela, ale nečetla. Vlastně si ani nepamatuju, kdy naposledy jsem četla knihu, která neměla žádnou souvislost s věcma do školy :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.