Insta/kilo/gram-little mix II.

4.11.14

Dnes len príspevok s fotkami z Instagramu. Mám síce pripravené už aj iné príspevky, no ešte ich musím dokončiť alebo upraviť. V blízkej budúcnosti by som chcela už aj dizajn blogu dotiahnuť do takej podoby, ktorú by som používala možno aj niekoľko rokov.

 Dlhá "nezáživná" chvíľka na nemčine (a niežeby bola jediná):D 

 Asi na 150-tej cyklotúre tento rok, ktoré tak veľmi neznášam!



 Ďalšia "vysoko umelecká" selfie, na ktorej pre zmenu vyzerám ako Snehulienka. 

Áno, prvýkrát som videla balón, preto v mojej galérii zaberajú miesto asi 4 podobné fotky. :D

Aby som nezabudla, ako som vyzerala. 

Súťažná záložka pre nejakú školu v Česku. Dúfam, že sa jej darí dobre. 
Ak ju vôbec vybrali:D 

Chcela som niečo nakresliť, ale nemalo to byť ťažké:D 

Spomínanie na nádherné plameniaky z koncoročného výletu v ZOO. ♥ 

 Čo vám k tomu poviem? :D 

Keď už na tú svoju premudrelú hlavu raz za rok vytrepem čelenku, nemôže sa to zaobísť bez fotky:D 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Jak já miluju plameňáky ♥ aaach :D A ta tvoje poslední fotka je vážně moc krásná:)))
    Btw: tričko lazy but talented je z obchodu House:)) Koupeno asi 2 týdny zpět:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Folowla som ťa na insta :).

    Prečo neznášaš cyklotúry? :) Veľmi pekné fotky, si krásna ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bola som včera v House, no nevidela som ho tam :( Nevadí, ale mali kopec nových úžasných vecí, a to som si myslela, že tohtomesačné vreckové sa mi podarí udržať v peňaženke.:D

    Ďakujem:D
    Poviem to takto, som "mestský" typ človeka, ktorý má rád nakupovanie, "kávičkovanie", prechádzky po meste, dni, kedy len popíjam čaj a čítam časopis/knihu. Rada síce vybehnem aj do prírody, no najmä, keď som sama a užívam si to ticho. :D A okrem toho, keď dve hodiny tlačím bicykel do kopca, dostanem sa na miesto, ktoré ma vôbec nezaujíma a naspäť idem trasou, ktorou tiež celý čas bicykel len tlačím dohora, fakt sa mi nechce. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sluší Ti to na fotkách, líbí se mi Tvé brýle :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.