TAG | Čo mám vo svojej kozmetickej taštičke (resp. Hromadná recenzia)

19.11.14

Už dávnejšie som sľúbila aj príspevok o tom, čo mám vo svojej kozmetickej taštičke, no posledné dni celý čas hľadám nejaký design: jednoduchý, pekný a nenáročný na úpravu. Veľa by som chcela. Už mám toho po krk, dnes by som sa síce mala pohnúť o krok fotku vpred, no tiež to nevidím až tak ružovo. Rada by som to už konečne dokončila, aby som mohla viac uvažovať o YouTube, coveroch a takýchto veciach. Ale to je ešte ďaleká budúcnosť. Tak to tu aspoň konečne máme, ku všetkému napíšem stručnú recenziu.

Fotky berte s rezervou, skoré stmievanie znamená, že nič nemôže byť tak, ako by sme chceli. Zháňala som všetky lampy, ktoré doma máme, no výsledok aj tak nie je ideálny:D


Labello balzamy určite poznáte. Tieto dva zbožňujem najviac, úžasne voňajú. Jeden je Fruity Shine Cherry a druhý Pure&Natural Olive & Lemon. 

Myslela som si, že Baby Lips mánia ma obíde, no raz som si čítala na jednom blogu recenziu a zmenila som názor. Ani autorka si nemyslela, že tomu prepadne. 
Vybrala som si práve Peach Kiss, lebo to má farbu do hneda a niečo také som aj hľadala. 

Samozrejme, každodenná súčasť života. Som s ňou spokojná, hoci niekedy sa na nej vytvoria hrudky, no na mihalniciach to potom nie je vidno. Je to od Catrice-All round mascara ultra black.

S týmto rúžom mám úžasné skúsenosti, hoci ich nie je veľa. Má sýtu farbu a neobtiera sa. Vydrží fakt dlho, teda, ak práve nemáte na obed spaghetti. :D
Je od Essence, odtieň 14.

Lesk som už kupovala dávnejšie, a aj napriek tomu, že ho používam často, ani sa nemíňa. 
Čo prichádza z Narnie alebo...?
Rimmel London Vinyl Gloss.

Asi najkrajšia časť mojej kozmetickej taštičky. Toto zrkadielko som si kúpila cez prázdniny v Bosne a Herzegovine. 

Ešte okrem toho nosím so sebou aj gumičky, sponky a odvtedy, čo som bola chorá a bolelo ma hrdlo, aj Strepsils.

Čo nosíte so sebou vy?

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tak to zrkadielko je nádherné!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe, tvoj rúž a spaghetti.. S tým mám skúsenosti :DD

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.