November playlist

2.12.14


Moja aktivita na blogu je pod bodom mrazu, rovnako ako teplota vonku. Čaju mám plné zuby a pokus urobiť si horúcu čokoládu zlyhal na mojej lenivosti rozpustiť čokoládu vo vodnom kúpeli. Okrem toho som zistila, že keď môj život nie je až taký zaujímavý, mám omnoho väčšiu chuť písať na blog, ako keď sa okolo mňa naraz točí veľa vecí a netuším, na ktorú sa mám tešiť skôr.
Momentálne konám pod vplyvom pesničiek, ktoré vám dnes predstavím. Najradšej by som ich počúvala deň aj noc...


John Newman má (podľa mňa) úžasný hlas. Fakt neviem, čo by som k tomu viac povedala, jednoducho sa mi táto pesnička páči, má niečo do seba.:)


David Guetta nikdy nesklame a keď sa k tomu pripojí aj hlas Sama Martina, tak je to fakt úžasné.


Myslím, že každý, kto bol v kine na Drozdajku, si zamiloval pesničku The Hanging Tree. Dávam vám tu síce neoficiálnu verziu, ktorá vôbec nie je taká pekná ako originál, no všetky nahrávky z YouTube-u stiahli, možno sa to tam dostalo nejak nelegálne, fakt netuším. 

A to najlepšie na koniec...
Odkedy som dnes ráno zistila, ako sa táto pesnička volá, som od nej závislá. V hlave som si ju hrala celý deň, v škole, cestou domov...
Ani neviem prečo, no fakt ju zbožňujem a tak skoro sa jej asi nezbavím... (v tom dobrom zmysle:D)


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Newmana zbožňuju. Má hrozně uklidnující hlas, perfektní písničky..no..poslouchá se fakt skvěle:)
    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.