Keep calm because Christmas is here

24.12.14

Ešte stále neverím, že dnes je štedrý deň. Ani nie preto, že znova sú Vianoce, skôr preto, že čas ide oveľa rýchlejšie ako pominulé roky a nestíham si všetko užívať naraz. A možno aj preto, že nie je sneh. Síce nám v sobotu nasnežilo a nedeľu sme vďaka tomu mali romantickú, teraz je všetko preč a vonku to vyzerá, akoby bol marec.


V piatok sme mali v škole vianočnú besiedku s cechovačkou a predčasnou rozlúčkou, ktorú sme, keďže sme kvarta, organizovali my. Zvolili sme si pirátsku tému a čo ma potešilo, nikto nesklamal a každý mal kostým piráta. 
Besiedka sa síce začala poriadnym trapasom a ešte nikoľko sa ich neskôr účinkujúcim podarilo spraviť, ale čert to ber! Hlavne, že sa všetci bavili! Cechovačka primanov mala úžasnú atmosféru. Veľmi som si to užívala, ale možno iba preto, že som nesedela v publiku, ale stála na javisku. 
Rozlúčka mi tentoraz nepripadala až taká dojímavá, ale ono to na mňa skôr či neskôr doľahne, tak, ako sa to stalo už neraz počas tohto a dokonca minulého roka. 

Toľko len v krátkosti, vlastne som vás chcela len pozdraviť a popriať Šťastné a Veselé Vianoce! :D 

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.