SWEET BREAKFAST

7.1.15

Príjemný posledný prázdninový deň prajem!

Dnes ráno som dostala chuť na niečo sladké, no nechcelo sa mi niečo robiť podľa dlhých receptov. A tak som skúsila urobiť lievance "na vlastnú päsť" (rozumej: podľa vlastného receptu). A musím povedať, že ma aj dosť prekvapilo, keď mi to vyšlo.

Práve toto mi počas školských dní bude chýbať najviac - vymýšľané raňajky :). Ale už bude aj dobré oprášiť si vedomosti, pravda, ak mi nejaké ostali.

Tak teda aby ste sa aj vy mohli poriadne "naštartovať" do nového dňa, potrebujeme:
- 1 vajíčko
- 3 PL hladkej múky extra špeciál
- 1 PL práškového cukru
- 1 PL kakaa
- kelímok pochúťkovej smotany

Všetko do dokopy zmiešame. Ak sa nám to zdá príliš husté, môžme pridať mlieko, no nebolo to potrebné. Na panvicu dáme trochu olivového oleja a keď sa zohreje, po polievkových lyžiciach "dávkujeme" cesto na jeden lievanec. (tomuto by ani neviemaký jazykovedec nerozumel, tak skúste trochu pohnúť mozgovými závitmi, neviem jak inak to napísať) :D

Keď sú lievance hotové, môžme si ich natrieť džemom, Nuttelou alebo čímkoľvek chceme.

Prajem dobrú chuť!

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Vypadá to pekne a chutne! :-) Ďakujem za recept.
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá to jak hovno ale aspoň si to dajak naservírovala.

      Odstrániť
    2. :DD tak to by si mal vidieť, aké "hovná" budem servítovať na oslave :) veď ti to odfotím, to už bude iný level :)

      Odstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.