ČAČKY.SK GIVEAWAY WINNER

16.1.15

Už ste sa z minulého príspevku mohli tak mimochodom dozvedieť, že som vo vianočnej súťaži na Instagrame vyhrala krásne handmade náušničky od stránky čačky.sk . Prišli mi už v utorok, no ešte som nemala čas odfotiť sa s nimi a poslať na ich instagram. Na blogu ešte budú, snáď aj túto zimu. Najlepšie by bolo, keby ešte nasnežilo. Tak možno niekedy vo februári. Dnes sa už ale dosť ponáhľam, teda nikam ešte nejdem, ale musím napísať ďalší (aj keď krátky) článok, ktorý vyjde v nedeľu. Chcela som dovtedy pripraviť jeden špeciálny projekt, no ale čo vám poviem, času je momentálne menej ako snehu, takže sa to pohybuje v mínusových číslach. Možno sa mi to podarí do stredy alebo štvrtka, ale nič nesľubujem.



Dominica

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.