Zhrnutie týždňa #1

19.1.15

Minulý týždeň sa vliekol strašne pomaly. Neviem, ako ste to vnímali vy, no ten môj nemal konca. A pritom bol aj celkom zaujímavý. Tak teda začnem skôr ako sa stihnem zakecať s nejakými blbosťami, ako robím dosť často a potom musím celé pasáže textu vymazávať, keďže nemajú zmysel.

V utorok mi prišiel balíček od čačky.sk . Boli to handmade náušničky v tvare snehuliačikov a ako dodatok (okrem iného) aj čačky náramok. Keď sa chcete dozvedieť, ako, kedy a ešte niečo viac, tak klik sem.
V stredu mi zase prišiel darček na narodeniny od skvelej kamarátky, no otvoriť ho môžem až v sobotu na oslave. :) Na slovenčine sme v ten deň prezentovali výklad. Mali sme si pripraviť prednášku na tému, ktorá nás zaujíma. Ja som mala modernú škandinávsku architektúru. Bol to tak trochu stres, aj keď som bola dobre pripravená, no musím sa priznať, že by som si to ešte zopakovala. Ale keby sme si mohli nanovo vybrať tému, tak by som si dala "Ako vzniká blogový príspevok."

V piatok sme boli vybavovať občiansky. Mala som ako - takú nádej, že by tá fotka nemusela vyzerať až tak katastroficky, ale predsa! Na prvom občianskom fakt nikto nevyzerá dobre.
Celý víkend sme boli preč (bez signálu a wi-fi :((( ). V sobotu sme s rodinou oslavovali narodeniny, aj keď nie moje. V nedeľu som sa ani necítila, že mám narodeniny, ale to sa hneď dnes vykompenzovalo. A bude sa aj počas "narodeninového týždňa", ktorý som si takto nazvala, lebo všetko, čo malo byť na narodeniny hotové a za nami (poprípade aj zverejnené), som nestihla urobiť. :))




Ja z tohto obrázka nemôžem! :DDD


asi takto vyzeral môj týždeň a tento je už tiež rovnako zaplnený. 

Zamilovala som sa <3 :* 

Starí rodičia mi na narodeniny nepriamo darovali klavír. Tak už ho len treba presťahovať. :))

Do baliaceho papiera som si ho už zabalila sama, ale aj tak som zvedavá, čo v ňom je. :)

Tak aký ste mali týždeň vy?

Dominica <3

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.