15th

18.1.15


Takže... 
18. 1. 2015

Dnešný deň som sa prvýkrát zobudila o rok staršia ako "obvykle." Cítim sa staro... :DD Ale na svoje narodeniny som sa už tešila. Jedna kamarátka z toho robí ešte väčšie "haló" ako ja, že predsa 15-tku neoslavujeme každý rok a že to nie je len taký obyčajný vek či čo to...

Je jasné, že budem mať aj oslavu, no až budúcu sobotu. Všetci odo mňa očakávajú niečo veľkolepé, keďže som vraj kreatívna a originálna osoba, tak sa posnažím. Pravdu povediac, rada organizujem rôzne oslavy, všetko nech je do detailov premyslené a tak, ale teraz... no neviem. Aj tak nejde o to, kde sme, ale o to, aby sme sa zabavili. :)

Pripravujem ešte jeden špeciálny projekt, ktorý som síce chcela publikovať už dnes, no nemala/li sme ho čas pripraviť, takže hotový bude v priebehu budúceho týždňa. Okrem toho by som chcela ešte niečo vyskúšať: urobila by som si fotku každý deň počnúc dnešným až do posledného dňa pred 16. narodeninami a potom by som z toho spravila gif alebo video. :)
Dominica <3 

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Fest si zrobila každý deň jednu fotku a potom video 😂😂😂👍🏻

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.