Zhrnutie týždňa #2

26.1.15

Ďalší týždeň za nami! Čas letí fakt rýchlo, aj keď by sa nemusel až tak ponáhľať. Aspoň nie teraz. Tento týždeň som si ešte užívala všetky "narodeninové radosti." Ale o oslave a takýchto veciach bude ešte samostatný príspevok (a sľubujem, že už posledný, ktorý sa bude týkať narodenín).

V škole sa už skúša do druhého polroka a riaditeľ, triedna a učiteľka matematiky nám nariadili doučovanie z MAT v piatok na nultej hodine. S matematikou fakt nemám problém, ale nie vždy sa mi všetky príklady podarí vypočítať, tak tam možno aj budem chodiť. Aspoň sa tak lepšie pripravím na strednú. Možno.
Na gitare sa mi darí. Podľa akordov dokážem zahrať celkom obstojný počet pesničiek, teda aspoň na to, že gitaru mám mesiac.

V sobotu som mala narodeninovú oslavu, no prišla len polovička pozvaných. Ale aj tak sme si to celkom užili, hoci sa mi to zdalo dosť krátke. Ale ako som už spomínala, viac o tom bude (asi) zajtra.
Včera sme boli lyžovať. Ja som sa na lyže postavila prvýkrát po dvoch rokoch a to hneď na Levočskej doline. Po prvej jazde mi bolo strašne zle na vracanie a odpadnutie, že som asi hodinu sedela v reštaurácii. Potom som si trochu ešte stihla zalyžovať a bolo to v pohode. :)


Takúto krásnu tiaru som si kúpila v H&M, už sa teším,
keď ju v lete vytiahnem a mám presne premyslené veci, 
s ktorými ju skombinujem a ako budú vyzerať fotky. :)


Náušnice z minulého zhrnutia týždňa som začala podvádzať 
s týmito z Camaieu. 

Takéto niečo som mala pribalené v jednom z darčekov!
<3


Dominica <3

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.