HAPPY BIRTHDAY TO ME! AGAIN

23.1.15


 18. 1. 2015

A je (bolo) to tu. Zase o rok viac. Rok 2015. 15 rokov. 15 balónov. 15 minút hľadám nejaké slová a stále nič... Nie že by ma moje narodeniny tak veľmi dojali, že neviem, čo povedať. Ale 15-tka je skoro nič a nemám až tak veľa skúseností, aby som sa mohla rozpisovať. Pôvodne som chcela napísať nejaký zaujímavý článok o živote, ale čo ja môžem?!

Zatiaľ som len 15-ročná začínajúca blogerka (po neviemkoľkýkrát), študentka gymnázia, detailistka a puntičkárka plná rozmarov a všakovakých výmyslov. Práve vďaka takému jednému rozmaru vznikli aj tieto fotky. Chcela som mať fotky s balónmi, tak ich mám. Nie sú síce také, aké som očakávala, ale budiš! Teraz mi to neprekáža. A neprekáža mi ani náš "ateliér," ktorý má na stenách popísané kadejaké rovnice a mená (možno aj Instagram, čo vy viete, ale toto pochopí len "Melón a jeho družina" - nepýtajte sa:D). Svetlo mi zase raz spraví svetlé vlasy, raz tmavé a niekedy dokonca červené. No a tyč, ktorá mi sem-tam trčí z hlavy, aj keď som sa ju pokúšala zamaskovať, je kategória sama o sebe.
Na záver by som rada pogratulovala Dávidovi a Robovi a, samozrejme, všetkým, ktorí mali narodeniny v ten istý deň ako ja! 










P.S.: Ak máte nejaký typ na dobrý grafický program, v ktorom by sa dal zaujímavo urobiť názov blogu atď, budem rada, ak napíšete :)


Dominica <3 :*

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Skús picmonkey. A ak by som mohla poradiť skús si nastaviť písmo väčšie pretože sa mi to strašne zle číta. :-( Článok máš ale super a gratulujem ti k tvojím 15 narodeninám.! :-) Fotky sú pekné.
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za rady aj za blahoželanie! :) s tým písmom som to skúšala už viackrát, potom sa to už aj dalo čítať pár článkov dozadu, že to bolo dobré, ale teraz zase... skúsim s tým ešte niečo urobiť :)

      Odstrániť
  2. Opožděně, ale i tak přeju všechno nejlepší:)) 15. je krásný věk! Tak si ho užij :)) A ty fotky jsou naprosto, naprosto, naprosto skvostné!!!

    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.