BIG INSTAPOST

13.1.15

Zase sa mi na Instagrame nakopilo veľa fotiek, tak na dnes som sa rozhodla spraviť Big Instapost, kde to všetko zhrniem dokopy, čo také som robila celý ten čas, takže asi od začiatku decembra.

Pomaly, ale isto už pripravujem narodeninovú oslavu. Pozvánky sú už rozdané, už mám aj akú - takú predstavu, ako to bude vyzerať a prebiehať. Trochu mi je ľúto, že to bude v Poprade, ale predsa narodenín bude ešte veľa, tak aj tie iné miesta využijem. Sú na mňa však kladené trochu vysoké nároky, že som "kreatívna" a neviemčoešte... Tak sa teda posnažím.

Pripravujem na nedeľu aj špeciálny narodeninový post, s ktorým som mala začať už dnes, no nestihla som. Tak teda uvidím, ako to spravím/e. Ale pokiaľ by to vyšlo, tak sa máte na čo tešiť. :)

Ozaj, včera mi prišiel balíček od čačky.sk . Sú to handmade náušničky v podobe snehuliačikov, ktoré som vyhrala v instagramovej súťaži a zajtra si idem po prvý darček na narodniny, tak už sa neviem dočkať.

Doma sme mali úplne cute vreckovky, tak som jednoducho musela urobiť fotku :D

Začala som čítať Hunger Games, tak som sa rozhodla urobiť si k tomu aj tematickú záložku:)



Keď som bola chorá, rozhodla som sa, že si niečo po dlhom čase nakreslím, tak som sa rozhodla pre piráta.

Čerstvo po najlepšej cechovačke na svete s témou piráti :)

Zase raz som doma nemala čo robiť:D

Ešte jedna :* <3 

S bračekom :)

Toto najviac zbožňujem, keď idem behať. Ešte aj výhľad na Vysoké Tatry, no tentoraz ho tu nemám :(:

Aby som náhodou nezabudla, ako som vyzerala. 

Jeden z najobľúbenejších športov!!!

Aby som nezabudla na celoživotné motto, ktorého sa riadim (a nie sama :D), tak som si to dala na nástenku.

Najlepší vianočný darček, aký som kedy dostala:)
Ešte keď som sa tešila do Krakowa :))

Počas čakania na rodičov v Krakowe.

Posledný deň a ulica, na ktorej sme bývali :´(

Snáď nemusím komentovať :D

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Jeee, ta škraboška na první fotce ♥ já jsem na ně úchylná!
    A Krakow je naprosto úžasné město:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.