NEUTRAL COLORS & RED LIPSTICK

10.1.15


Príjemnú sobotu prajem!

Dnes len veľmi krátko, keďže mám ešte plno povinností a nič nestíham tak, ako by sa mi páčilo, napriek tomu, že všetko som si dopredu naplánovala. Známky z niektorých predmetov sú už pripravené na uzavretie, no mám toho ešte dosť na práci, aby som to dala na čisté jednotky. :) 
Takže, školáci, aké bude vysvedčenie? 

Dnešné fotky zase raz nie sú ničím zaujímavé. Boli fotené dosť narýchlo pri teplote -15 stupňov, no nazamrzla som. Mala som na sebe omnoho viac vrstiev, ako to vyzerá. :) 
Musím však povedať, že ľudia sa na nás pozerali, akoby sme prišli z inej krajiny. Fakt neznášam to, že hneď, ako niekto "nejde s davom" a je niečím odlišný, už je to pre ostatných divné. 

Na záver ako bonus fotka Strach v očiach aneb Strach zo zoskoku zo zamrznutej lavičky. :D





košeľa - Orsay, nohavice - C&A, tenisky - Intersport, kabátik - z Ríma
rúž - dm (od Essence, odtieň asi 13, keď budem doma, tak sa pozriem a upresním:)) 

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Vieš, ak bolo -15°C, tak to asi má svoj dôvod, prečo tí ľudia tak pozerali. Nie všetci sú proti tebe ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lenže ak jej nebola zima, tak ostatní sa do toho nemajú čo starať. oni síce nemusia vedieť, že pod tým ma niečo oblečené, ale aj tak! a aj ja v zime niekedy stretnem niekoho len v tričku, no to neznamená, že budem na neho čumieť. a má pravdu, ľudia na Slovensku sú strašne konzervatívni :(

      Odstrániť
    2. ach jaj. To strašné, konzervatívne Slovensko, ako sa tu len dá žiť... ;D

      Odstrániť
  2. Môžeš mi povedať ako si bola odlišná od iných? Ako si "nešla s davom"? To je tá odlišnosť odfotiť sa na lavičke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale kdeže. Skôr som to myslela vo všeobesnosti. Aj na ostatných ľudí. Možno sa na mňa pozerali preto, že si mysleli, že zamŕzam alebo čo, ale určite nie preto, že som sa odfotila na lavičke. Neviem ako inak to vysvetliť.

      Odstrániť
    2. A prepáč, že som neodpisovala na Asku, no prišla som tam až teraz.

      Odstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.