Moje obľúbené bloggerky: Sweet Lady Lollipop

29.10.14

Bez tejto bloggerky by sa snáď (česko)slovenská blogová scéna ani nezaobišla. Myslím, že ju pozná každý, kto sa v blogovej sfére aspoň trochu pohybuje. Reč je Popradčanke (Svitčanke), študentke žurnalistiky a výnimočnej módnej bloggerke Sweet Lady Lollipop.


Okrem dokonale zladených outfitov sa mi na nej vždy páčilo, že "mala čo povedať". V každom článku sa nad niečím zamýšľala, písala o nejakej téme. Nebola ako väčšina bloggeriek, ktoré pár vetami okomentujú, čo majú na sebe, poprípade dopíšu, v robili minulý týždeň. Jej slová dávali zmysel a vždy som si jej článok nechala na prečítanie na koniec (podľa hesla: To najlepšie na koniec.) V poslednom čase sa už čoraz viac do jej článkov dostávajú reklamy, čo je trochu škoda, aj keď mi je jasné, že reklamám sa v dnešnej dobe nevyhneme a niektoré bloggerky sa nimi živia. 











You Might Also Like

6 komentárov

  1. asi sa ňou dosť inšpiruješ, nie? :) pozrela som si jej blog a máte hrozne podobný štýl písania :D ale aj mňa dosť oslovil ejj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těch blogerek je tolik,že to ani nestíhám pobírat :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé..děkuji za tip:) Tuto blogerku ještě neznám, ale podle těch fotek se mi dost líbí její styl:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za inspiraci :)) skvělý tip!

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.