TAG | Čo je v mojej školskej taške

20.10.14

Rozhodla som sa urobiť TAG-Čo je v mojej školskej taške. Už asi pred piatimi mesiacmi sa ma niekto na starom blogu pýtal, či by so niečo také neurobila, no vtedy môj blog neslúžil na takéto veci. Takže nebudem to tu zbytočne obkecávať a pustím sa do toho.

Len ešte taká malá poznámka: Neviem a nechce sa mi to prestavovať, aby tie fotky neboli zle otočené a mám málo času nad tým dumať rozmýšľať.

Takto vyzerá moja taška level Barbie :D A tá reflexná myška tam nie je preto, aby ma bolo vidno, keď idem potme. Teda, potme som zo školy ešte nešla. 


Okrem pier a pasteliek sa tam nachádza aj malé pravítko, nožnice, zvýrazňovač, asi storočná polorozpadnutá ospravedlnenka na telesnú a PPPPPP (Prvá Pomoc Pri Panike Pred Písomkou), ktorú som ešte nepoužila. :D 

Peňaženka z Nemecka, tiež už poriadne špinavá. Chcem si kúpiť nejakú elegantnejšiu, ale ak miniem aj tie posledné peniaze, čo mám, nebudem mať čo do nej dávať:D Čo už, žijem od vreckového k vreckovému:D 

Kozmetická taštička z H&M, čo v nej mám, Vám ukážem začiatkom novembra. 

V škole som "žuvačkový díler", no už budem musieť kúpiť nové žuvačky, lebo tieto sa mi míňajú. Veď to poznáte...:D 

Toto je najlepšia vec, keď sú v lete horúčavy. 

 Vreckovky, vreckovky, vreckovky...

 Lístky na obedy...no comment :D 

Môj (ževrajnádherný) "barokový" dáždnik:D 

Slúchdlá, aj keď ich v škole málokedy používam. 

Učebnice, zošity, učebnice, zošity...

Vždy mám so sebou aj knihu, ktorú momentálne čítam. Teraz to sú tieto dve:D 

Texty pesničiek, nikdy neviete, kedy sa zídu:D 

Teraz som si ako takú CHALLENGE kúpila aj nemecký časopis, takže niekedy sa tvárim, že čítam, hoci nerozumiem ani slovo:D 

Čo so sebou nosíte vy?

You Might Also Like

3 komentárov

  1. "žuvačkový" díler?! šak to sú drogy! :DD a vreckovky, vreckovky, vreckovky alebo rekvizity, rekvizity, rekvizity :DD a PPPPPPPP (neviem, koľko tých P tam je :D ) mám chápať ako ťahák? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nenosím takmer nič :DDD Bolo by faktzaujímavé urobiť tag o mojej školskej taške :D Pobavili ma tie texty pesničiek.Tosi so sebou fakt nosíš celý štos? :D Ja sa snažím noiť čo najmenej vecí.Kozmetickú taštičku,peračník,dokonca aj učebnice by si u mňa hľadala márne :D Zato podobne ako ty so sebou nosím knihy,ktoré čítam.Väčšinou jednu pretože potom mám kvôli zošitom ťažkú tašku.Inak ten dáždnik je fakt taký krásny ako hovoria.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Be@3x Ako pre koho, čo? :D Jasné, že to je návykové, keď to nemusíš kupovať! :DDD

    Berry Zone Tie texty nemám so sebou každý deň. Ak mám ťažkú tašku už len so zošitami a učebnicami, tak texty nechám doma. Ale ako som písala, nikdy nevieš, kedy sa zídu. :D Aj tak si učebnice z NEJ a ANJ nechávam v škole, lebo doma ich nepotrebujem a len mi pridávajú kilá v taške. :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.