Red sweather & royal blue

10.10.14



Už asi polhodinu tu mám dnes otvorený článok a pozerám na klávesnicu, ako keby som ju chcela zhypnotizovať, aby napísala niečo zmysluplné sama. Podobne to tak bolo aj včera. Dnes by sme mali ísť na koncert sláčikového kvarteta, tak možno o tom niečo napíšem. No nebudem tu teraz písať nezmysly, len sa asi vyjadrím k outfitu.

Celé fotenie bolo dosť narýchlo a za netradičných podienok, dokonca som si aj zabudla vymeniť náušnice, no tie tam, našťastie, nie je vidno.
Ja a červená farba sa veľmi nemusíme, vďaka týmto fotkám už aj viem prečo. Napriek tomu, ako náhle som uvidela tento svetrík, zamilovala som sa doň. Takéto veci mám fakt rada, sú roztomilé:D







Svetrík-C&A, Nohavice-obchodík v LE, Kabelka-Deichmann, Topánky-Deichmann

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.