Pink jacket & blue scarf

15.10.14


Blázon je len ten, čo si myslí ,že nebude odhalený medzi normálnymi, pretože každý z nás je svojím spôsobom blázon a nepriznať si to je úplné bláznovstvo.

Len nedávno sme mali na hodine literatúry porozmýšľať, čo sa nám na našej generácii páči najmenej. Alebo čo by sme nám vytkli. Dlho som na nič nevedela prísť, no ak mi už napadol prvý nedostatok, bola toho hneď celá strana. 
Medzi ostatnými vecami mi na našej generácii vadí aj to, že mnohí sa pretvarujú. Mám pocit, že až teraz  spoznávam niektorých ľudí, s ktorými sa stretávať už nejeden rok. Akoby každý nosil masku a až teraz zistil, že ju vlastne vôbec nepotrebuje. A pritom už niektorých takýchto ľudí poznám aj šesť rokov. 
Myslím si, že ukázať tú bláznivú stránku je niekedy lepšie, lebo dnes, aj napriek tomu, že nie každý je v skutočnosti taký, ako sa tvári, sa stretávame len so samými bláznami. 

Myslím, že tento neutrálny outfit sa vôbec nehodí k (trochu odveci) článku o bláznoch, ale nech. 
Odkedy som si prvýkrát obkrútila túto šatku okolo hlavy, zbožňujem ju a najradšej by som ju nosila každý deň. 
Fotiek je dnes fakt len zopár, ešte aj na fotogenickom sídlisku s ešte viac "fotogenickým" žltým kontajnerom napravo:D 



 
 Nohavice-obchod v LE, Bunda-Kenvelo, Šatka-Orsay, Topánky-Deichmann

You Might Also Like

2 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.