New In September

3.10.14

Konečne sa mi podarilo presvedčiť rodičov, aby sme šli nakupovať do Košíc. Teda, ani tak nemali na výber- dala som im na výber: Buď Košice, alebo Zakopane. Aj ja sama som sa prikláňala k možnosti Košice, do Zakopaneho by som chcela ísť len kvôli obchodu Mohito.
K tomu ešte pribudli aj nejaké veci, ktoré som si kupovala skrývajúc sa za "ponaučenie": Kto zaváha, nežere neberie!




 Camaieu, 6, 49 

C&A, 7,00 

 Marks & Spencer, 39,99 


 malý obchodík v Levoči, 18, 50 

 C&A, 17,00 

 Promod, 29,95 

 Pinky Club, 13 

H&M, 9,99 

Pinky Club, 1,90 €, 1,90  

 H&M, 3 

Six, 2 

CCC, ?

Intersport

Zdá sa mi, že je toho akosi málo, asi som na niečo zabudla. :D 

Mrs. Dominica


You Might Also Like

1 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.