Instantný gram-little mix

13.10.14

Napriek tomu, že sa každý sťažuje na dnešné počasie (aspoň u mňa, aj vy žijete s "takými" ľuďmi?), ja mám fakt dobrú náladu. Čiastočne aj preto, lebo počúvam Love Today a na túto pesničku mám príjemné spomienky. Dnes som sa 20 min. uliala zo školy. Išla som si kúpiť rúž! Ale nie, pôvodne som išla na očné (BTW, vraj som všetky tie písmenká prečítala bezchybne, som dobrá! :D), no keďže som mala veľa času, skočila som do mesta a kúpila si rúž (no, ehm, a ešte dva laky na nechty). Fakt neviem, či ho budem nosiť. Páči sa mi, no je až príliš výrazný. Teda, čo som čakala, veď je to rúž.


Cestou domov, alebo teda poriadnou obkľukou, som skočila do knižnice a vypožičala si Edgar Allan Poe: Tales of Mystery and Imagination. Nechcela som nič ťažké a hrubé a tak trošku aj pochybujem o mojej schopnosti čítať knihu po anglicky. Už som to skúšala pri Hunger Games, no neúspešne. Zahraničné blogy síce čítam bez problémov, no toto je niečo iné. 

A teraz už k téme. Dnes som si pre Vás pripravila taký menší "výťažok" (ako to nazvať?) z Instagramu. Niečo o tom, čo som robila za posledný mesiac, dajme tomu. 


Keď som bola chorá, urobila som radosť bratovi. I keď táto radosť teraz asi leží na dne koša:D 

Z nudy:D 


 Keď mi prišli fotky, na ktorých som sa tak prerátala, 
že som musela zaplatiť skoro o polovicu viac, neskutočne som sa z nich tešila...

 ...a toto už je moja InspirationWall, ktorá sa bude postupne obmieňať. 

Jeden víkendový večer pod najúžasnejšou dekou 
s najúžasnejšou knihou v ruke:D 
BTW, sama doma. 

 Keď som robila mala robiť prezentáciu na ANJ.

 O5 :D Umelecká fotka nazývaná aj Voldemortova dcéra. 
Nos mám "po ockovi". 

 Keď som spomínala na Rím. 

 Aby som nezabudla, v akom mesiaci sa už nachádzame. 

 Keď som sa tvárila ako fotografka resp. Tak veľmi zbožňujem 
svoje nové topánky, 
že to neraz takto dopadne.

 Už ani neviem, kde som to vyhrabala, ale veľmi sa mi to páči. 

Naradostená pred stretnutím s kamarátmi:D 

Keď som sa tvárila ako modelka. (a ešte sa budem tváriť veľakrát)

Momentálne sa vytešujem z tohto znovanájdeného rádia v tvare sovičky. 

You Might Also Like

0 komentárov

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.