The Best Things Usually Happen In November

4.12.15

 


Prvá vec sa síce stala ešte v októbri, no tým sa už tak pomaly začína "to dobré obdobie." Boli sme so školou v Martine na predstavení Hamlet - príbeh rodiny, potom v národnej knižnici a na národnom cintoríne. Musím povedať, že Hamlet sa mi v podaní Mareka Geišberga veľmi páčil. Čo ale bolo ešte lepšie, po predstavení sme sa išli do pizzerie a stretli sme tam jeho a ešte herca, ktorý hral Laerta (jeho meno mám na jazyku, no teraz si fakt neviem spomenúť).


o našej cechovačke si môžete prečítať tu.



začiatkom novembra sme išli po jeden ceste 458. triedy, kde sme nestretli skoro nikoho. Keď sme videli toto "ihličenie," zastali sme na ceste a išli si to odfotiť... a natočiť - no video sa mi tu akosi nedalo nahrať. 
Medzitým sme ešte boli na Drozdajku, na čo som sa tešila celý rok a vlastne odvtedy sme to aj mali naplnované. 
Koncom novembra bola narodeninová oslava, ktorá, napriek tomu, že oslávenkyňa má narodeniny v októbri, konala znova až v novembri (kvôli tradícii z novembra 2014) Skúšala som nejako inak zabaliť darček, hoci celkom mi to nevyšlo. Namiesto levandule bola vetvička a namiesto špagátu stužka, celé inak, ale čo už...
... ale boli sme v Restart Burgeri, odkiaľ bude ďalšie Get out. 

26. 11. sme mali v škole Classy day, takže (skoro) celá škola sa obliekla tak classy. Dievčatá mali väčšinou sukne alebo šaty a chlapci, z ktorých väčšina to poňala veľmi vážne, si dali obleky a kravaty. 


No a 27.11., teda minulý piatok, bol na našej škole Deň otvorených dverí. Ešte minulý rok som si povedala, že keď budem tretiačka, chcem sprevádzať návštevy po našej škole. Táto možnosť sa mi ale naskytla už tento rok, tak som to využila. Musím povedať, že to bolo super... Len príliš krátke. Ľudí zo svojej skupiny som si celkom obľúbila a dúfam, že aspoň niektorých uvidím budúci rok medzi prvákmi. 

Dominica

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Jeeeej, top článok! Čo si nespomenula Gitaristu z Restartu? Či si nechcela vyspoilovať, kto bola tá postava z tvojho príbehu naozaj? ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok. :))

    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů, super článek! Stihla jsi toho vážně dost :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waaaaw to ihličenie vyzerá ako z rozprávky :)
    Super článok prežila si krásne chvíle :)

    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rada také tematické dni v škole, ale v poslednej dobe sa mi už do nich nechce zapájať - už dosť, že dôjdem normálne oblečená a nie v teplákoch :D
    A ja som bola sprevádzať ľudí na DOD-čku minulého roku a bolo to super :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké fotky, očividně ses vážně nenudila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ooo, Hamleta by som si pozrela v divadle! :-) Aj ten classy day znie super, aj my by sme mohli mať niečo také na škole :-)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.