PP | Restart Burger

8.12.15

Asi je vám hneď prvá fotka povedomá. Použila som ju ako titulnú fotku k príbehu o jednom gitaristovi. V minulom článku som zase spomínala večeru v jednej peknej hamburgrárni. Bea si to nenechala ujsť a pokazila môj surprise madafaka moment, ktorý som si na vás chystala. Každopádne, príbeh, ktorý ste si nedávno prečítali, sa v skutočnosti stal a bol práve v tejto reštaurácii.

R E S T A R T   B U R G E R

V hamburgárni Restart Burger nenájdete len hamburgre, ale aj krídelká, šaláty, nejaké iné jedlá, a ako sa píše na ich stránke, aj pestrú variáciu rumov, whiskies a coctailov. V širokej škále hamburgerov si môžete vybrať hovädzie, kuracie, vegetariánske a rybie. Čo sa týka porcií, sú fakt veľké a ako keby  to nestačilo, pridajú vám k nemu aj niečo medzi chipsami a hranolkami. 

Prostredie je veľmi príjemné, reštaurácia je v klenbovitej miestnosti a celá je výškovo rozčlenená na menšie časti, vďaka čomu je (aspoň pre mňa) útulná. Je tam výborná akustika a pravidelne sa tu usporadávajú koncerty rôznych amatérskych spevákov a kapiel. My sme mali šťastie, že práve, keď sme tam boli, prišiel jeden chlapec s gitarou, nastavil si miktorón, zosilňovač a podobné veci a začal nám tam hrať a spievať ("hromadný crush," čo vám poviem). Najlepšie bolo, že keď začal hrať, čašník sa na nás pozrel s úsmevom typu "tie už teraz odtiaľto nedostaneme."

prvé dve fotky - galéria Restart Burger a stránka mesta Poprad




Dominica

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Jeej vyzerá to úžasne... pekné fotky :-)
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to vážně skvěle, úplně jsem dostala chuť na hamburgera :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ja že prečo na ten môj komentár nereaguješ :DDD sorry, no... Chcela som vyzerať tak chytro :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Btw. Som vystalkovala, že presne viem, kedy v ktorý deň je nový článok ;) ako nie dopredu, ale proste viem či si v daný deň pozrieť tvoj blog. Rozmýšľaj ako ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak kebyže to nie je tak ďaleko už som tam :-D Nič také v mojej blizkosti nie je ,čo je veľká škoda :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach to vypadá tak úúúúžasně, mňam, všechno bych to nejradši snědla, nejradši bych strčila svou ruku do tabletu protáhla ji do té burgrárny a všechno to jídlo si vzala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach to vypadá tak úúúúžasně, mňam, všechno bych to nejradši snědla, nejradši bych strčila svou ruku do tabletu protáhla ji do té burgrárny a všechno to jídlo si vzala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fúha, tak keď niekedy pôjdem cez/do Popradu, tak si to pekne krásne nájdem, lebo to vyzerá fakt úžasne ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway na mojom blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Až ma prekvapuje koľko krásnych miest sa dá nájsť na Slovensku. A to by si človek myslel, že je to len obyčajný "zapadákov". A pritom je tu toľko úžasných miest, kde sa človek nie len dobre naje, ale má z toho aj zážitok.

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.