Playlist | December 2015

3.1.16


Keď tak na to pozerám, že posledný článok som vydala skoro pred mesiacom, musím len skonštatovať, že táto situácia je na zaplakanie. Je pravda, že do školy som fakt nemala čo robiť a potom boli prázdniny, ktoré sme síce celé precestovali, no aj tak netuším, kde som sa celý ten čas motala a nič neprispela. Napriek tomu bol pre mňa december skvelý mesiac a vyzerá to tak, že aj január bude stáť za to.

Dnes len playlist, z ktorého je moja najobľúbenejšia pesnička práve tá prvá. Vďaka nej som vlastne polovicu decembra zostala kdesi zasnívaná a nič poriadne sa mi nechcelo robiť (R.I.P. opakovanie z nemčiny). Niektoré som ani veľmi nepočúvala, no mám vďaka nim krásne spomienky. Od zajtra už to tu znova bude tak, ako má byť, dúfam.







Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Zastavila som sa pri Najkrajších Vianociach od IMT Smile - hoci slovenské vianočné pesničky veľmi nepočúvam, tak túto mám celkom rada :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá od IMT je pekná, ale ja mám radšej vianočné piesne v angličtine :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stále pridáš také pesničky ktoré nepoznám a som ti za to úplne vďačná pretože vďaka tebe sa mi opäť dnes rozšíril moj playlist :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď aj na to slúžia tieto playlisty. Som rada, že sa ti aspoň niektoré pesničky páčia. :)

      Odstrániť
  4. Carol Bells je moja naj♥ A inak konečne vidím nejaký blog odtiaľ z východu (kind of)!:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.