so wake me up when it´s all over

29.1.16


- pri počúvaní jednej známej pesničky cestou zo školy v nej zazneli slová, ktoré sú mi momentálne vytrhnuté zo srdca. So wake me up when it´s all over, when I´m wiser and I´m older. Nebolo by odveci zahrabať sa do postele a zobudiť sa koncom júna už v autobuse smerujúcom do Paríža.
- už tu dlhšie nebol nejaký módny príspevok, čo mi často býva vyčítané od viacerých osôb. Polepším sa. Dúfam.
- už tu dlhšie vôbec nebol článok, ktorý by vôbec súvisel s tými troma heslami, ktoré mám napísané pod názvom.
- zamýšľam sa nad tým, ako mi bolo minulý rok dobre. Ale veď aj tento bude, len ktovie kedy.
- už v decembri som znova "vzkriesila" svoj Ask, takže ak by niekto niečo potreboval, alebo by si len chcel prečítať pár nezmyselných blbostí, stačí kliknúť.
- nepripadám si síce ako dieťa, no v poslednom čase som spravila pár vecí, ktoré o tom trochu svedčia: kúpila som si bublifuk, dávnejšie predtým Kinder vajíčko, vymaľuvávam si omaľovánky a rozmýšľam, že si pozriem Power Rangers - kto to pozeral ako malý?
- teším sa z pekných slnečných dní, hoci nasnežiť by ešte mohlo. Na jar chcem totiž konečne vytiahnuť bicykel a chodiť na ňom do školy a vôbec všade, no nepotrebujem, aby mi začiatkom apríla začalo snežiť (ako to podľa popradských pomerov býva).

Na dnes toľko, viac zo seba nevyprodukujem...
Rozpíšte sa Vy.

Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. ...all this time I was finding myself and I.. didn't know I was lost! Jak já tu písničku miluju :) jedna z mála, kterou snad NIKDY nepřepnu, i když nemám náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niekedy by bolo fajn "preskočiť" niektoré dni či týždne, ale zase na druhú stranu už aj tak mám pocit, že mi život uteká pomedzi prsty - veď onedlho mám devätnásť omg :D :D
    A kto povedal, že bublifuky či kinder vajíčka sú pre deti? Nikto. Pokojne ich jedz ďalej. Ja sama zbožňujem kinder vajíčka. A bublifuky ❤ :D :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paríž ti závidím, ale podla mňa je lepšie žiť v prítomnosti a potom keď tam už budeš na tej ceste sa začať tešiť :) Aj ja mávam také detské nálady napr. ráno nepozerám teleráno len čakám na Toma a Jerryho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Celkom viem, o čom hovoríš. Ja som sa nejako takto podobne cítila asi ešte pred mesiacom. No práve to, že som bola mesiac doma (prázdniny + lyžiarsky) mi strašne pomohlo. Tak nejak som bola ako sa hovorí "sama so sebou", robila som si veci, ktoré som chcela, uzavrela som sa kus pred všetkým a čuduj sa svete, pomohlo mi to. Teraz som taká vyrovnaná (?) alebo čo. A teším sa ani neviem z čoho a ani na čo, ale je to fajný pocit. Tak skús spraviť niečo podobné. Možno keď sa tak ponoríš (neviem ako to povedať :D) do niečoho, čo ťa teší, tak nájdeš inšpiráciu a také naplnenie aj v iných činnostiach a veciach. Btw. Mám strašne chuť ešte niekedy prísť do Levoče! (Akože nie že by som sa teraz pozývala, ale chápeš :D ) Poďme si niekedy ešte zrobiť Levoča trip 2. Čo ty na to? :) (kostoly, kávička, Mariánska hora, Billa... ;) ) Si kázala, aby som sa rozpísala, tak toľko taký deep post odo mňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.