2015

4.1.16

Zase som niekde zaspala, na všetkých blogoch už takéto články boli. Už od leta som rozmýšľala, či to vôbec robiť, no v októbri mi to začalo pripadať ako celkom dobrý nápad, že si aspoň pospomínam na celý rok. Ku každému mesiacu niečo napíšem, no skôr asi len heslovite. Aj keď sa v každom osobitnom mesiaci nestalo toho až tak veľa, na ich celkovú atmosféru budem spomínať vďaka hudbe...


oficiálne spustenie blogu, 15. narodeniny, občianksky

FEBRUARY, MARCH, APRIL

veľké, veľmi veľké obdobie sucha :D
ale aspoň Krížová, Pilegrim a tak...

M A Y

rodina, birmovka, chata


výlet v Londýne, Štôla, koniec školy - krásnych štyroch rokov s úžasnou triedou





Levoča, opekačka, stanovanie, Londýn, celkovo Anglicko a kúsok Walesu




A U G U S T

Pieniny, splav Dunajca, Levoča


S E P T E M B E R

bilingválne gymnázium, nová trieda




O C T O B E R

Martin, Hamlet


N O V E M B E R


cechovačka, oslava narodenín, Drozdajka 3-2, Classy day, Deň otvorených dverí



 D E C E M B E R

Cozy day, ask.fm, Spišská Sobota, Vianoce, Budapešť, Džabaniny 6(#justlevočathings)
(zistila som, že nemám žiadne fotky -_-)

Teraz, keď nad tým premýšľam, každý mesiac bol pre mňa úplne iný, no skvelý. Získala som nové skúsenosti, vedomosti, spoznala plno nových ľudí, mám veľa nových zážitkov. Zatiaľ boli pre mňa roky 2014/2015 najlepšie v živote, tak dúfam, že tento nový bude tiež aspoň taký dobrý.

Dominica

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Skvelý článok a prajem krásny nový rok - veľa úspechov v blogovom aj v osobnom živote :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto by to bol říkaval

      Hello my name is Anonymny pouzivatel

      Odstrániť
  2. Jeeej, pekné :) niektoré fotky som dokonca doteraz ani nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek, tyjo samé výlety. To je fajn poznávat pořád něco nového.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Celý rok spísaný v bodoch som ešte nikde na blogu nevidela a páči sa mi, aké je to jednoduché, ale každá jedna vec má pre teba nejaký význam :)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý článok. Krásne fotky, výstižne napísané a zaujímavé :) určite bude tento rok dobrý :) predsa bude taký akýsi ho urobíme my samy :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zažila jsi toho vážně hodně :) Všechno nejlepší do nového roka :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vidno, že si mala super rok !:) Ja mám takéto články rada na iných blogoch, ale na svojom som tiež rozmýšľala, či to vôbec urobiť. Nakoniec som sa rozhodla, že áno, pretože nejako zaspomínať na ten rok je treba :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja kdys si kliknu(nemyslim kliky jako cvik vole) tak vidim tvuj blok ale kdybi sem sebe nekli ak bych nevjedel, jako sa rozhodnem, kazdy ma svoj pribjeh vole. A kdybich nevjedeli hosi moji tak muj blok jest vvv.anonymny@pouzivatel.com aneb aj cz jake se rozhodnem . musime nechat rozdodnuti na tobie dievcino. Raz dospejes vole a kdys nebudes dospieta bude horribly zle. To ti zkavam jako chlap vole tak dakujem sa spriemnenie vecera homie

      Odstrániť
  8. Pieniny, splav Dunajca, Kinekus, Levoča

    Hello, my name is Anonymný používateľ

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No jo hosi nebo hošíci nebo hrošimci jenom zo svandy vole���������� a jest mbejiš slú kramatiku vole.

    Hello my name is Anonymny pouzivatel

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super zostrih :)) nech sa darí :) vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne zhrnutie :) páči sa mi že je to také stručné,prehľadné, pekne! niektoré blogerky to prehnali podla mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.