365 days of blogging

6.1.16

...pretože 1. narodeniny blogu by boli moc mainstream.


Takže keďže dnes je ten deň slávnostný, kedy tento blog (ne)oslavuje prvý rok na scéne, ale 365 dní, kedy naplno funguje, tak sa patrí predniesť nejaký prípitok. 
Priatelia, pozdvihnite čaše a pripite si na túto udalosť.

6. januára 2015 som sedela pri notebooku a (ešte stále) vianočnom stromčeku so zmrzlinou v ruke (pretože vonku stále nebola dostatočná zima). A tak som si pozerala obľúbené blogy, keď mi tak do mozgu vstúpila myšlienka, že tento blog vzkriesim a budem sa oň starať, aby aj nejak vyzeral (v skutočnosti bol tento blog založený 30.6.2014, no skutočný štart zaznamenal práve pred rokom). Znova som teda šla prezerať nejaké jednoduché blogger templates, niečo som vybrala, nastavila a odtvedy to začalo fungovať.

Ten rok mi preletel pred očami rýchlo ako poštový holúbek, že som ho ani nestihla zaznamenať... Ale nie! Práveže mám pocit, že tento blog má aspoň štyri roky, toľko sa toho stalo. A napriek tomu prešlo len
...12 mesiacov
...365 dní
 a medzitým sa
- publikovalo 153 článkov
- napísali ste 730 komentárov
- prihlásilo na odber 30 úžasných ľudí
- stránka sa robrazila 19 424krát.

Mala som aj obdobia, kedy som jednoducho nevedela, čo pridať, blog zostal dlhý čas len tak, nedotknutý. Stále som však vedela, že ma to baví a chcem tu naďalej prispievať. Moje názory a postoje sa v uplynulom roku dosť menili, čo možno je, alebo skôr bude, vidno aj na blogu. Vďaka nemu môžem spoznávať aj názory iných ľudí, rozmýšľať o nich a spoznávať ľudí celkovo.

Týmto dňom sa tento blog stáva najvytrvalejším, aký som kedy mala (keďže jeden sa tiež dožil 1. roku, no to bolo všetko). Nie je to veľa, v živote určite nie, no na blog... To znamená, že celý rok niekoho baví čítať moje kecy, ktoré nijak raz nedávajú zmysel. A za to Vám všetkým ĎAKUJEM!

Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Tak na zdraví a na tento blog! A spoustu dalších krásných blogovacích let;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pripíjam na tvojích 365 dní (momentálne pohárom kávy) :D inak páči sa mi ako si tento článok napísala :) veľmi dobre sa mi to čítalo :) dúfam, že tvoj blog bude takto pekne naďalej vzkvietať ešte veľa rokov ^_^
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem ti :) Želám ďalšie skvelé príspevky a množstvo skvelých skúsenosti s blogovaním :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem! Prajem veľa blogových úspechov :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pripíjam! Ja som tiež teraz mala také "okno" čo sa týka príspevkov, no uvedomila som si, že blog je práve jedna z tých činností, ktoré ma bavia a napĺňajú ;) Želám ti teda ešte mnoho rokov na blogu a nech sa tebe aj blogu darí.

    Car ~ galkvinne.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak všetko najlepšie tvojmu blogu ! Nech sa ti aj naďalej darí :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluju k prvníu výročí! :) A držím palce do příštích blogovacích let :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V prvom rade gratulujem ♥
    A myslím, že každý má pri blogovaní svoje ups and downs, dni, kedy premýšľa, že to fakt nemá cenu a skončí s tým, ale presne vtedy si treba dať menšiu pauzu, vrátiť sa o krok späť a popremýšľať, prečo pred tými mesiacmi vôbec začal, prečo sa do toho pustil. A som rada, že - aj keď sú dni kedy plná očakávaní prídem na tvoj blog a vidím článok, ktorý som už prečítala už niekoľkokrát a trochu smutná a stláčam krížik - sa aj napriek všetkému vždy vrátiš a nezabúdaš, ako ťa to baví ♥
    A prajem ešte veľa skvelých úspechov, kopu úžasných článkov a naďalej narastajúce krásne čísla ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je pekné:) ja si zasa pamätám na svoj rok blogu, ktorý som mala spočiatku s kamarátkou a tá sa tesne pred naším ročným výročím rozhodla skončiť, takže moje ročné oslavy boli celkom smutné. No tak vznikol môj druhý blog a aj napriek tomu, že nie vždy išlo všetko hladko a veľa krát som nemala inšpiráciu a chuť pokračovať, myslím si, že my blogerky vytvárame celkom peknú komunitu ľudí, ktorých baví písať a inšpirovať druhých a to je to najkrajšie. Prajem ti veľa šťastia do ďalšieho výročia a ešte ďalej:).
    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.