Leutschau

12.1.16

Tento článok som chcela urobiť veľmi dlho, možno ešte na starý blog. Keď som sa raz, rok a pol dozadu, vydala hrdo do ulíc Levoče hrať sa na fotografku, bola z toho jedna jediná fotka mojich topánok. Presne táto. V nedeľu na to ale bolo ideálne počasie. Sprievodcu mi robila hmla, takže fotky sú o niečo zaujímavejšie. Práve vďaka nej sa síce nepodarili niektoré zábery, no tie vám ukážem nabudúce, keď sa znova odhodlám ísť do ulíc s foťákom. 

Levoča - slovenské San Francisco, mesto kopcov, pekných škôl, nádherných kostolov, dobrých podnikov, vtipných čašníkov, starých domov, tajných chodieb a pivníc, legendárnych krčiem, zaujímavých ľudí, divných stromov, turistov (najmä nemeckých dôchodcov), jednosmeriek, asfaltu pri pošte, kuželiek, Džabanín, levočských inside jokov, pizzerií a lekární, Bielej panej a iných legiend, obrovského potenciálu, no žiaľ, nevyužitého. 

Ale hlavne - miesto môjho narodenia a môj druhý domov

Boli ste už v Levoči? 










 - k tejto fotke menší dodatok: asi to nie je až tak dobre vidno, keďže to je čiernobiele a je otázne, ako dobre boli umyté okná... Sú tam ale všade kvety: najviac kaktusy, no potom aj muškáty. Záhada môjho detstva. Ošarpaný dom, no vnútri nikdy nevädnúce kvety.



Dominica

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Jeeej! Konečne! Vždy som si hovorila, prečo si nikdy doteraz nespravila článok o Levoči :D ale dočkala som sa. Vieš, že ja mám Leutschau v láske, minimálne odkedy som tam u vás bola :D a aké dobré podniky tam ešte sú okrem Prachárne a Bašty? :) btw. Fotky sú supr!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Bea, ty sa len lieč, že čo najskôr ti tie podniky pôjdem "predstaviť." :)

      Odstrániť
  2. Fotky se ti moc povedly. V Levoči jsem ještě nikdy nebyla, ale vypadá to tam hezky. Taky mě zaujal oprýskaný dům a nikdy nevadnoucí květy v něm. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné fotky, nikdy jsem v tomhle městě nebyla ale některá místa z fotek na mě působí depresivně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi ipekné fotky :) nie v Levoči som nikdy nebola :) najviac sa mi páči fotky 6,7,11 :) ale aj tie druhé sú pekné :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Levoča je krásna, podľa mojich pravidelných skúseností :)
    Ešte touto cestou by som sa ti chcela poďakovať za e-mail, že si si našla čas a dala mi tam dokonca presne aj odkazy stránok.Veľmi si to vážim a nikdy ti to nezabudnem.
    Konečne mi niekto dal radu, ktorú som vedela uplatniť :). Dúfam, že sa pozrieš ako to dopadlo aj vďaka tebe, budem sa tešiť!
    Life is a dream

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte som tam popravde nebola, čo mi je minimálne podľa fotiek ľúto :-) Mám rada takéto mestečká, určite si dám za cieľ sa tam raz pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Levoči som bola... O jednom "výlete" viem určite, ale je možné, že sme tam boli aj viackrát, len keď som bola malá, tak mi bolo totálne jedno, v akom sme meste :D Ale aj to bolo už poriadne dávno, takže by som tam rada šla znova - a nie len týmto mestom prechádzať na ceste niekam ďalej :D
    Krásne fotky ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.