DIY room decor

10.1.16

Ak by bolo podľa môjho, izbu by som si zariadila úplne inak. Keď to ale nie je možné, aspoň si ju trochu skrášľujem. Dnešné 2 DIY a jeden taký DIY life hack sú jednoduché, no dokážu izbu trochu spríjemniť. 


1. 

Hneď na začiatok tu je niečo pre cestovateľov. Nástenku som si menila celkom často, no nikdy som nebola spokojná. Toto je však niečo, čo sa mi fakt páči a časom sa to môže obmieňať.

Do stredu som pripevnila mapu Európy. Kto je cestovateľ na vyššej úrovni, teda cestuje aj po Amerike, Ázii..., môže si dať radšej mapu sveta. S použitím pripínačiek som si vyznačila miesta, ktoré som navštívila. Chcela som pôvodne len červené pripínačky, no nemala som ich až tak veľa, tak to si aj tie miesta rozdelila do podkategorií:
čierne: miesta, ktoré som navštívila viackrát
- ružové a červené: miesta, ktoré som navštívila len raz, no bola som tam dlhšie
- biele: jednodňové výlety

Okolo by mali byť práve fotky zo všetkých týchto miest, no ja ich momentálne ešte nemám vyvolané, k tomu sa ale časom dostanem. Momentálne tam sú nejaké moje fotky z detstva a popritom zopár obľúbených módnych blogeriek. 

Takáto nástenka je pre mňa skvelým miestom na spomienky z cestovania. Vždy, keď navštívim nejaké nové mesto, dám si tam pripinačku a tak budem sledovať, ako sa mapa pomaly "zakrýva." Samozrejme netreba to preplniť, tu je to tak, že jedna pripinačka je niekedy akoby na dvoch alebo troch miestach, ktoré sú hneď vedľa seba.

2.

Ako druhé niečo pre tých, ktorí radi čítajú časopisy a potom si ich možno chcú nechať ako inšpiráciu do budúcnosti...

Jediné, čo je potrebné urobiť, je len obaliť nejakú krabicu pekným baliacim papierom. Hneď pôsobí krajšie aj s tými časopismi.


3.

Na koniec som si pre vás pripravila jeden trik, ako mať všetky nabíjačky pokope bez toho, aby sa zamotali. Predpokladám, že každému sa doma všade povaľujú nabíjačky, či už na mobil, fotoaparát, externá nabíjačka a tak podobne. Keď ich ale treba, nedajú sa nájsť. 

My sme to vyriešili tak, že boli v jednej poličke, no stále sa zamotávali a nevyzeralo to dobre. Preto som tiež obalila krabicu baliacim papierom a z kartónu spravila "priečky." Nevyzerá to až tak vábne, no každá nabíjačka má teraz svoje miesto a dá sa ľahko nájsť.


Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Pěkné nápady. Mapa evropy s místy které jsi navštívila je dost originální nápad, to se mi moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá nástenka s mapou je úžasná a skvelý nápad! :-) Máš to tam krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú nástenku si tiež chystám spraviť už strašne dlhú dobu, len tu mapu neviem zohnať nejaku čo by sa mi páčila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw tak ty si toho teda navštívila dosť :) ten nápad s mapou a fotkami okolo je úžasný! A vyzerá ešte lepšie :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mapu, kde budem označovať miesta, ktoré som navštívila, si chcem zaviesť aj trochu neskôr - keď ma už tak nebude obmedzovať škola a verím, že sa mi podarí precestovať poriadny kus sveta :D Zatiaľ som bola len k okolitých štátoch, takže pohľad na viac-menej prázdnu mapu by ma asi demotivoval :D
    A baliaci papier vždy urobí veci krajšími - a čo je super je to, že dnes už človek nájde kadejaké vzory a farby (a nie len nejaké vianočné alebo s nápismi "všetko najlepšie") ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.