SWEET SIXTEEN

18.1.16

(...berte s rezervou, inú som nemala. Alebo aj keď človek robí všetko na poslednú chvíľu...)

18.01.2016

Ešte keď som bola malá (asi najviac opotrebovaná veta pri narodeninových článkoch), bola pre mňa 15-tka a 16-tka akousi hranicou, za ktorou sa síce nič význmné nemalo stať, ale na toto obdobie som sa vždy tešila.
Aj keď už som sa toho dožila, stále sa cítim ako "príliš mladá." Minimálne tu, na blogu, kde každý okolo mňa maturuje alebo prežíva prvý ročník na vysokej. Ale rozhodne lepšie ako zobudiť sa v tridsiatke a rozmýšľať, kam sa ten čas podel (to sú ale myšlienky).

Dnes sa už nebudem dlho vykecávať, tak či tak nemám o čom. Musím sa ale priznať, že tento týždeň žiadny nový článok nevyjde. Od dnes sme na týždeň na lyžiarskom a nič som si dopredu nestihla pripraviť. Každopádne, prajem pekný týždeň! 


Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Všetko naj, naj, naj Domča!!!!! Veľa šťastia, zdravia, lásky atď., veď to poznáš :D viac osobne ešte ;) ❤️❤️❤️❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fúha, gratulujem ;)!!!

    O šestnástinách je naozaj pravda, že sú sladké, no len ak si vieš užívať život.Podľa tvojho blogu súdim, že očividne vieš :)
    Ušetrím ťa tých klišoidných vecí, ktoré sa želajú na narodeniny. Nenapíšem, ale želám ti ich :)

    Aj mne sa zdá, že najviac blogujú vysokoškoláčky, a ja si pri tomto pomyslení vždy pripadám akási malá a nezrelá, na takúto činnosť.
    Veľakrát, keď sa pozriem na výplody mojej fantázie, publikované na blogu na absolútnom začiatku, tak sa okrem smiechu aj zhrozím... Ale čo už, aspoň viem, že napredujem. (Hoci so skutočnosťou, že nie vždy som bola taká dokonalá ako teraz,sa neviem vyrovnať :D ;))

    Adekvátne napredovanie v živote, aj na blogu, ti želám.

    ChristineGirly


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Buď rada za to koľko máš a ešte nemusíš riešiť veci okolo maturít a vysokej, ani za nenazdáš a je to tu, to sa neboj :-) Všetko najlepšie ti želám :-) Aj moja kamoška dnes oslavuje narodky, aká náhoda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko všetko najlepšie ♥
    Ja som si tiež myslela, že keď budem mať osemnásť, tak budem super cool dospeláčka, ale nič z toho sa akosi neplnilo - teda až na vek, ktorý musím dopisovať do každej kolonky :D Užívaj si svoju šestnástku, lebo ono ti to zbehne :D
    Ale ešte raz blahoželám ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno nejlepší!:) Měla jsem to tak úplně stejně:)

    Natálie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to gratuluji a přeji všechno nejlepší, hlavně ať se ti ve všem daří a jsi šťastná! A taky si to lyžován pořádně užij! A že si připadáš mladá, to neřeš ;). Mně je 20 a připadám si jako malý dítě, protože jsem malá a rozhodně nevypadám na svůj věk, holky co jsou kolikrát mladší vypadají o dost líp a také o dos navíc než já, což není vůbec fér.. :/ Protože mě pak lidé tipují kolikrát na 12, když nejsem namalovaná, fakt super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Happy birthday, sweetheart! Hope the best for you! ^^
    Good luck with your life, stay strong and healthy <3
    Lovely outfit, by the way. I'm now following you, would you please follow me back?


    mirukucream.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko najlepšie prajem a máš krásne šaty :) ja to zas vnímam opačne a s vekom 26 rokov sa cítim na blogovej scéne ako babička :D všetky kočky majú okolo 15 rokov, čo by som dala za to mať opäť 16, veľmi veľa vecí vo svojom živote by som zmenila :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.