Heiße Schokolade

2.12.15

1. Keď sa dostanete do takého stavu, že nemáte absolútny problém ísť do školy, stane sa niečo, čo to hneď vyvráti. 
2. Okrem toho sa o sebe dozviete tie určite najpravdivejšie veci práve od učiteľky nemčiny: že sedíte celý čas len pri facebooku, nečítate noviny ani knihy, všetko riešite v nedeľu večer, neviete tvoriť súvetia - čím ma vlastne dosť urazila, ale jasné, najlepšie vždy vie všetko ten, koho sa to netýka.

Ale nechcela som začínať takto pochmúrne. Namiesto toho sa presunieme k o niečo lepšej téme. Na internete som objavila tri zaujímavé recepty s Nutellou, tak som sa jeden z nich rozhodla vyskúšať. 


Potrebujeme:
- 1 šálku mlieka
- 2 lyžičky Nutelly
- 1 lyžičku kakaa
- štipku soli

Všetko to spolu za stáleho miešania prihrejeme. Prelejeme do nejakého pekného hrnčeka. Ak chceme mať takú tú echt tumblr vianočnú náladu, dajme na to šľahačku, odfoťme pri nejakých svetielkach alebo hrubých ponožkách a postnime na Instagram. to už ale v recepte nebolo


Dominica

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Jej, to mě mrzí.. ale třeba učitelka měla "jen" špatný den :)
    Tento recept jsem už zkoušela, ale vůbec se mi to nepovedlo :D ..není na to dát si Nutellu jen tak :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vyzerá úžasne. Takéto niečo som nikdy nevidela mňam

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, prosím ťa... Z toho si nič nerob :D Ešte sa o sebe veeľmi veľa vecí nadozvedáš, takže si s niečím takým hlavu nezaťažuj, nechaj to plávať a hneď na to zabudni :D
    Moja sestra si v poslednej dobe robieva túto nutellovú hot chocolate pomerne často, takže to možno skúsim - vyzerá to veľmi dobre ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, to je dokonca aj niećo pre moje kuchárske "skilly" :D spravím si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to super, akorát musím najít nějakou náhražku Nutelly bez palmového oleje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňamka. ;)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway na mojom blogu:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ohh škoda že nemáme doma Nutellu. To vypadá božsky, hned bych si dala..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá to úžasne, musím niekedy tento recept vyskúšať.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/coskoro-su-tu-vianoce-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.