Playlist | November 2015

30.11.15

 November a december sú moje najobľúbenejšie mesiace. Som fakt rada, keď mám na ne potom ako spomínať. Hlavne, keď to je prostredníctvom pesničiek, ktoré som najviac počúvala.

Ale v prvom rade ešte otázka, ktorá ma dosť zaujíma:  
Aký je váš najobľúbenejší mesiac a čo máte na ňom najradšej? 

Ešte cez prázdniny sa mi v Anglicku páčila hudba v reklame na Jeep Renegade a chcela som si zistiť, ako sa tá pesnička volá. Potom ma však uchvátila pieseň Wings z reklamy na Lloyds Bank (ktorú si pozrite, je fakt super) a na tú prvú som akosi zabudla. Ale predsa len sa stalo, že tá pesnička si ku mne nejako našla cestu.

Ďalšia sa mi tak nejako spája najprv s diskotékou po cechovačke a potom s jednou narodeninovou oslavou, kde som si ju zase vypočula a, neviem prečo, ale trochu mi pripomína pesničku Walk od Kwabs, ktorá dodala skvelú atmosféru môjmu novembru a decembru 2014.


No a posledná...
Najprv musím povedať, že menšiu fanúšičku Kaliho, ako som ja, by ste na svete hľadali márne. Napriek tomu sa mi zapáčila jedna jeho pesnička. Asi dvakrát som ju počula v rádiu, no v playliste sa nikdy neuvádzala. Potom som ju akosi našla a úprimne, bola som sklamaná, keď som počula necenzúrovanú verziu. Kali tam síce spieva, že konečne zistil, že cesta, po ktorej išiel, nebola až taká správna a že teraz už našiel tú lepšiu. Nad tým sa len tak pousmejem a "idem ďalej." Melódia a celkové znenie pesničky sa mi páči, nad textom len mávnem rukou, no aj tak ho počúvam - aj tak to nie je iba o tom, že si vypočujem hudbu a text nevnímam. 



Dominica

You Might Also Like

6 komentárov

  1. X Ambassadors milujem úplne najviac!! ♥ A takisto aj The weeknd, majú skvelé veci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť vďaka za tipy na pesničky :) tá od the weeknd sa mi zapáčila celkom a akurát má na sebe moja spolubývajúca ich tričko :D náhoda? (Osud) :D
    A inak tie okuliare čo mám čo si sa pýtala tak sú z Grand Optical a je to tento model konkrétne
    http://www.grandoptical.gr/en/product/syllogi/gyalia-oraseos/gynaikeia/sensaya-sen12
    Majú tam naozaj dobrý výber si myslím :)
    Prajem pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já miluju od Kaliho Jedného Dňa a Pamatáš :) tuhle neznám, takže pouštím!! Jinak já asi nejoblíbenější měsíc nemám... býval to červenec, protože nebyla škola a bylo krásně, člověk může vzít šaty a žabky a vyrazit kamkoli, je dlouho světlo i teplo venku, takže nemusíš myslet na mikinu, kabáty a nebojíš se cestou domů :D a pak prosinec, protože mám narozky, jsou Vánoce, začíná sněžit a to je taky super :))) pokud venku není jako dnes - déšť, zima, břečka :D
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
  4. (Opět) ani jednu písničku neznám.. už se z toho stává taková klasika :D ..takže děkuji za tipy, co si pustit, jelikož už týden poslouchám jednu a tu samou písničku pořád dokola a věř mi, už je to k zbláznění :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já ani snad oblíbený měsíc nemám, nikdy jsem o tom snad ani nepřemýšlela, mně je to asi nějak jedno :) Jinak opět skvělý výběr, opět jsem zase ani jednu z nich neznala :) Takže opět nové skvělé písničky pro můj ipod :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si tento mesiac veľmi obľúbila The 1975. A mojim najobľúbenejším mesiacom je zrejme Október, pretože mi príde, že vtedy je vonku tá príroda jednoducho najkrajšia (aj je jeseň, moja srdcová záležitosť!).

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.