Playlist - October 2015

2.11.15


Som trochu chorá, tak som aj dnes ostala doma a predĺžila si tak prázdniny. Musím však povedať, že ešte ani zajtra nechcem ísť do školy a už len čakám, kedy budú Vianoce, aby sme mali voľno. Alebo aj keď sa vám dve noci po sebe sníva s učiteľkou nemčiny, s ktorou potom máte 20 vyučovacích hodín za týždeň, nie je to bohviečo. 

Inak sú tieto dni celkom v pohode, čaká nás cechovačka/imatrikulácie, na ktoré už mám aj vymyslený kostým a teším sa na to. Jeseň inak milujem, hoci v posledných dňoch týždňoch si pripadám ako malé dieťa - keď chodím po kraji chodníka a s radosťou odkopávam listy čo najďalej pred seba, ešte nech to poriadne šuští, na chrbte mám znova ružovo-ružovú tašku, lebo tá pekná bodkovaná by ma moje rameno zabila. Okrem toho sa teším na Drozdajku a iné veci spojené s novembrom a decembrom. 

Poväčšine YouTube-u neskočím na ponuku na hlavnej stránke, no keď som tam videla Adele, povedala som si, že toto teda bude stáť za to - a nemýlila som sa!


Inak taký ten pocit, keď si pozerám fotky z kvarty, teda minulého školského roka a pustím si k tomu len nejakú pesničku. A ani si to najprv neuvedomím, no zrovna tá pesnička sa začína slovami Usínám a chtěl bych se vrátit o nějakej ten rok zpátky. 




Dominica

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Jé, no to mě mrzí, tak ať je ti zase brzy o mnoho lépe a nemoc tě brzy přejde :) Jedinou písničku, kterou ze tvého seznamu neznám je od Adele, tak musím hned napravit a pustit si ji. Adel mám moc ráda, tak jsem zvědavá, jaká bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skoré uzdravenie prajem :) mna teraz tiež skolila choroba -_- jej teraz čo pozerám tak táto pesnička od Adel je nejaká populárna :) idem si ju vypočuť i ked Adel velmi nemusím no ked uz kazdý ju teraz počúva tak nech viem o čo ne/prichádzam :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello si pustím, ještě jsem ji neslyšela :) a Falling Slowly je krásná, já jsem teď závislá na Thinking Out Loud od Eda Sheerana... miluju jak písničku tak klip :) jinak přeji brzké uzdravení! Taky teď válčím se zdravím, sice ne s nemocí (max rýmou), ale s ramenem a krční páteří... tohle období je na ty nemoci a zdravotní problémy nějaké náchylnější :( Tak ať je ti brzo lépe! A zvu tě ke mně na giveaway :)
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím a priznať, že som novú Adel ešte nepočula :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello & Falling slowly jsou moje srdcovky. Jenom co jsem tu novou Adele poprvé uslyšela, hned jsem věděla, že to bude láska!
    Jinak přeju brzké uzdravení! :))
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skoré uzdravenie ♥
    A na Adele sa chystám prakticky odkedy tá pesnička vyšla, ale akosi stále pozabudnem :D No zatiaľ som na ňu počula iba samé skvelé ohlasy!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hello se Adele moc povedla! ..jsem zvědavá na celou její desku :)
    P.S. doufám, že ti už je dobře :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.