Deutsch Horror Story

22.11.15

Vo štvrtok 12.11 si nás vzali do parády naši tretiaci, aby sa mohli nachvíľu vyžívať v trýznení prvákov. Mali sme byť v škole o pol piatej, aj keď cechovačka sa začínala o piatej, ale každý z nás to mal tak hlboko... niekde, takže sa to celé posunulo.

Mali sme si dať na seba nejaké kreatívne a (podľa možností) aj strašidelné masky, ako to bolo, uvidíte na fotkách.
Keďže sme bilingválne gymnázium, nemohli si ani vybrať lepšiu tému ako Deutsch Horror Story, čo je aj celkom reálne a o to strašidelnejšie. Na miesto konania (lebo "telocvičňa" je moc trápna... a mainstream) nás sprevádzala tma a rad sviečok na oboch stranách chodby. Za burácajúceho potlesku a hudby sme vstupovali na "scénu." Priebeh cechovačky asi už každý pozná, tie úlohy neboli až také zlé. O niečo horší bol bufet "za odmenu," kde sme sa po každej úlohe mali občerstviť. Ja som jedla niečo štipľavé, sladké a kyslé zabalené v dvoch plátkoch rohlíka a zapila som to octom. Ale niesla som to ešte celkom dobre.

Po cechovačke bola... Diskotéka. Nečakane. Ja som síce známy hejter všetkých školských "diskoték," ktoré sa začínajú o 10-tej a končia o 13-tej, všade je plno svetla, DJ robí buď učiteľ informatiky, ktorý pustí Žijeme len raz a Gangham Style a je spokojný, alebo učiteľ nemčiny, ktorý akurát tak niečo pokazí a potom to nejde. Okrem toho, všetci učitelia stoja okolo celej telocvične a nikomu nedovolia nikam odísť. Teraz to tak ale nebolo. Všade bola tma, DJ bol profesionál a doniesol so sebou aj osvetlenie, všetky detaily boli prepracované a čo som si ja všimla, dozeral na nás len jeden učiteľ.




vzadu asi čierne vdovy, ďalej stelesnenie Deutsch Horror Story alebo aj študent, ktorý sa "uučil" k smrti, takže je z neho zombík, potom niečo ako creepy doll alebo skôr rozbitá bábika a potom ďalšia creepy doll, ktorá mi zase až tak nevyšla



 niektoré fotky od Deejay Daniel.

Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. No konečne príspevok na bloguu!!! Teraz chcem(e) Get Out a New In :DDD každopádne, článok sa podaril ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My sme imatrikuláciu ani nemali :D Teda... hneď v prvý deň nám dali super fancy gumové náramky a povedali nám veľmi úprimné slová, ako sa na nás všetci tešia a to bolo všetko :D Ale i keď to vyzerá ako sranda, tak mi to ani veľmi nechýba :D :D
    Musela som sa zasmiať pri tom spomínaní typických školských diskoték :D
    Ale podľa fotiek to vyzerá úžasne, mala si veľmi pekný kostým (čosi také by som si obliekla i ja, nie som veľmi človek, ktorý by tri týždne dopredu zháňal super masku, ale zase je trápne prísť "len tak" :D) ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naši prváci mali tento rok veľmi o ničom imatrikulačky, min.rok sme ich robili my a rozhodne boli lepšie :-D Ale vyzerá to ,že ste si užili kopec srandy a rozhodne ste mali lepšiu tému ako olimpijske hry 2015 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pamatam si na moje imatrikulačky tiez su to take velke super akcie :D ,
    ked som bola prvacka tak sme boli pioniery, v tretiaku ked sme robili tak sme dali temu VOJACI a mali sme krasny tanec :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.