50 facts about me resp. čo ste možno o mne nevedeli

14.8.14

Keďže nemám nápady na zmysluplné články, rozhodla som sa spísať o mne 50 faktov. Viem, že po dvadsiatich už mi dôjdú nápady, no vždy na niečo nové prídem. 



1. Zbožňujem dážď a búrky. 
2. Pizzu jem vždy "odzadu", že najprv zjem ten suchý okraj a potom ten "chutný zvyšok".
3. Chcem nejakú krajinu celú precestovať karavanom. (A možno aj celý svet.)
4. Môj najobľúbenejší čaj je mätový a kakaový. 
5. Neznášam verejné záchody. 
6. Neznášam školské "diskotéky". 
7. Hrala som na klavíri a flaute, teraz neviem hrať na ničom. Ale chcem hrať znova na klavíri a gitare. 
8. Zbožňujem One Republic  Eda Sheerana. 
9.  Asi ma za toto ukameňujete, no mojím najmenej obľúbeným obdobím je leto. Nemám rada horúčavy, omnoho radšej mám jar a jeseň, keď je príjemne teplo a prší. 
10. Mám rada, keď sedím v škole, vonku prší a je tma. 


11. Som nevyliečiteľná organizátorka všetkého, čo len ide zorganizovať (aj toho, čo nejde.) A rodičia to na mne neznášajú.
12. Mám záchvaty smiechu z ticha, väčšinou na nemčine, keď píšeme písomku :D
13. Neviem svoju krvnú skupinu.
14. Neverím na horoskopy.
15. Chcela by som mať staršieho brata a mladšiu sestru (je to naopak).
16. Chcela by som ísť študovať do Nemecka.
17. Bude zo mňa architektka (aspoň myslím).
18. Rada by som vydala knihu a natočila film (už sa na tom pracuje).
19. Chcela by som mať v Talianku (v Toskánsku) prázdninový domček na skale s výhľadom na more.
20. Milujem sušené banány (to je zo sušeného ovocia všetko, no ešte mi nevadia sušené brusnice).

21. Stále sa pre niečo (ako napr. šport) nadchnem, no keď to aj treba urobiť, nechce sa mi a pohodlnosť vyhráva. 
22. Číslo 22 som v klasáku, ak sa nič nezmení. 
23. Zbožňujem písanie aj čítanie takýchto faktov. 
24. Mám rada cestovanie v noci. 
25, Mojím najobľúbenejším dopravným prostriedkom je vlak. (Aj keď vlakom idem asi 2-krát za rok-na školský výlat a naspäť)
26. Momentálne čítam Eldesta a musím povedať, že som sa do Eragona a Murtagha asi zamilovala. 
27. Mám rada akustické covery a Pentatonix
28. Mám rada večerné prechádzky po meste. 
29. Niekedy sa chcem preletieť v balóne a skočiť s padákom. 
30. Nemám obľúbené číslo. 

31. Môj spisovateľský vzor je Christoper Paolini (asi preto, že Eragona napísal, keď mal 15).
32. Moje obľúbené farby sú všetky pastelové, krémové a staroružová. 
33. Chcela by som mať na strednej vlastnú kapelu. 
34. Chcela by som niekomu zorganizovať narodeninovú oslavu ako prekvapenie. 
35. Niekedy chcem zorganizovať flash mob. 
36. Mám rada rozlúčkové oslavy. Síce je to blbé, že mnohých ľudí na nich vidím posledný-krát, no zároveň mám víziu ďalšieho lepšieho začiatku niekde inde. 
37. Rada by som šla na výlet s celou triedou niekam k moru. 
38. Nemám len jedno obľúbené mesto, je ich viac-Londýn, Paríž, Veľký Šariš:D ...ale nie, teraz vážne-Londýn, Graz, Verona, Budapešť, Chester, Drážďany...
39. Zastávam názor, že niekto môže mať obľúbené mesto len také, v akom už bol. 
40. Fascinuje ma hlas Lany del Rey. 

41. Chcem stráviť Silvester s kamarátmi.
42. Mám rada čiapky. 
43. Páči sa mi gregoriánsky chorál. 
44. Moje obľúbené knihy sú Kto chytá v žite, Eragon a zatiaľ aj Eldest.  
45. Fascinuje ma môj odraz v okne, ak okolo nejakého prechádzam. 
46. Keď neviem zaspať, počítam ovečky alebo sa sústredím na tikot hodín. 
47. Som alergická na gramatické a pravopisné chyby. (Ako napr. chápem tomu, napadne MA, atď)
48. Snívam o tom, že keď sa zo mňa stane (možno) známejšia bloggerka, mohla by som sa stretnúť s mojimi obľúbenými blogerkami.
49. Som introvertka.
50. Najradšej nakupujem sama, lebo sa strašne dlho rozhodujem a nemám rada, ak na mňa niekto musí čakať.

Nakoniec to ani nebolo také ťažké.

mrs-dominica



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Miluji bouřky, jsem ráda ve škole, když venku prší, líbí se mi gregoriánský chorál, jsem introvert a se spoustou dalších věcí ze seznamu, který jsi tu vypsala se dokáži ztotožnit.. Určitě tu nejsem naposledy. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hudobný vkus máme skoro rovnaký a ja viem že by som si to mohla kľudne vygoogliť a neznieť blbo ale čo je flash mob? :D Vážne som si to prečítala ... what is it? :D Ani len netuším čo to je, ak to je niečo známe, budem vážne za debila. Joo asi každá z nás sníva o tom aby sa stala známejšou bloggerkou. Aj keď mňa to zase ťahá ku videám, nanešťastie YT je plný takýchto... amatérov. Viem že každý nejako začínal ale ja by som chcela byť odzačiatku vo všetko najlepšia :D Mám rada takéto články, je to že "uu toto máme spoločné" a podobne.
    -wittedblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.