DIY: Záložky do knihy

20.8.14

Dnes pridávam návod na jednoduché, no praktické záložky do knihy. Často sa mi totiž stane, že niekde musím narýchlo ísť a potom si nepamätám, na ktorom riadku som skončila. No s tým je už koniec!



Potrebujeme:
-gumenný pás
-ihlu, niť
-tvrdší papier (ja som použila papierovú tácku)
-fixku, ceruzku
-nožnice
-lepidlo
-laky na nechty (to je len na vyfarbenie šipky, inak môžete použiť pastelky, tempery, vodové farby... čo len chcete)
-knihu na vymeranie





Postup:
1. Najprv si podľa knihy vymeráme, aká bude tá zázožka dlhá. Odstrihneme trochu viac, aby sme mali miesto na zošitie. 

2. Oba konce spolu zošijeme, aby sme vytvorili kruh. 

3. Teraz to odložíme a ideme si pripraviť šipku. Na papierovú tácku nakreslíme dve šipky v rôznych rozmeroch a vystrihneme. Lakom na nechty natrieme každú inou farou. 

(Ja som mala najprv bielu a zlatú, no nakoniec som bielu vymenila za červenú. Odtiene-červený-151, zlatý-001, oba sú Miss Sporty)


4. Keď zaschnú, väčšiu šipku prišijeme na gumenný pás, na mieste, kde sme zošili oba konce. 


5. Nakoniec lepidlom prilepíma aj druhú šipku. 

6.HOTOVO!

(Na druhej záložke je použitý lak Miss Sporty-odtieň 544)

Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, no bolo to fotené z mobilu.

Momentálne vyrábam aj "držiak" na slúchadlá, aby sa nepomotali, návod bude v najbližších dňoch. 








You Might Also Like

1 komentárov

  1. Milujem DIY návody. Tento samotný je skvelý nápad,akurát,že mne by bol asi naprd lebo ja keď čítam tak čítam čítam čítam a potom si uvedomím panebože za 5 minútmusím byť tam, zaplesnem knihu a utekám. Pritom ťa môžem uistiť že mám doma tonu záložiek. Ale zase ja si zvyčajne stranu pamätám a niekedy zlúsknem knihu za deň,takže záložku ani nepotrebujem :)

    -Berry z featherlets.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.