Playlist - September 2015

8.10.15

Povedala som si, že ak už dlho na blog nič nepridám, tak nech ten prvý článok po pauze za niečo stojí. Chcela som napísať iný, no na ten potrebujem aj fotky, ktoré na počítači nemám, a kým si ich nejako dám dokopy a prepošlem z notebooku, bude to trvať dlho. Preto mi celkom koniec septembra hrá do kariet (či je to správne, alebo nie, spojenie do karát nemám rada, tak som použila toto), aby som mohla vydať ďalší playlist.


Párkrát som sa nad tým zamýšľala, či takéto články vôbec ľudia chcú. Na jednej strane je to aj pre iných nejaká inšpirácia, čo také si pustiť, keď rozmýšľate nad nejakou dobrou pesničkou, no aj tak... No dnes (možno už aj trochu dávnejšie, ale dnes som si to tak viac uvedomila), že by to mohol/mal robiť každý. Určite to poznáte, keď počúvate jednu a tú istú pesničku dookola, lebo ju milujete, a potom vždy, keď ju počujete, spomeniete si presne na to obdobie vo vašom živote, keď ste to počúvali. Trochu ťažkopádne vysvetlené, no ja inak neviem... Práve preto si budem aj naďalej robiť playlisty, lebo zbožňujem, keď si niečo spätne vypočujem a hneď sa mi vráti atmosféra toho obdobia, kedy som to počúvala.
nejaký random obrázok z Londýna






Najhoršie na tom je, že som toho počúvala dosť, ale za nič si neviem spomenúť, čo to bolo, okrem týchto piatich 

 Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Ja zbožňujem songy z cdčka Red od Tay :-) Aj The last time :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne viem čo si tým myslela. Aj ja mám proste piesne ktoré napríklad uz som dlho nepočúvala no ked náhodou ju niekde započujem tak hned si spomeniem na to obdobie, kedy som tú danú pesničku počúvala stále dookola, vrátia sa mi myšlienky a pocity a spomienky na to obdobie. Preto sa k vela pesničkám strašne rada vraciam :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečně alespoň nějaké písničky, které znám :D Taylor je skvělá, není snad písnička, která by se mi nelíbila.. a to samý platí i o písničkách od Eda :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wildest Dreams je úžasná pesnička ♥ Len vieš, čo ma štve? Že sa vždy zamilujem do nejakej pesničky od Taylor, ona ju potom vydá ako singel aj s klipom, a tak ju začnú púšťať úplne všade a zrazu si polovica sveta myslí, že je strašne cool, keď tento song počúva. A tak nie je deň, kedy by som nepočula nejaký útržok v obchode či len počas cesty autobusom domov, keď niekomu zazvoní mobil. Takže ma celá pesnička veľmi rýchlo omrzí a až sa mi znechutí - ako napríklad pri Blank Space a Style. A to som obe pesničky nevedela prestať počúvať a teraz už nedokážem počuť ani prvé tóny.
    The Last Time je jedna z mojich srdcoviek. Spočiatku sa mi na nej niečo nepáčilo, ale teraz... Ten text je jednoducho skvelý ♥
    A Ed je Ed a ja Eda nekonečne zbožňujem :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jááj, zase som si spomenula na ten náš štvrtkový rozhovor. :) A rozhodne pokračuj v playlistoch! (aj keď aj nejaké New in by sa už zišlo :P ). Dnes som si akurát prehrávala všetky staré pesničky, ktoré mám na MP3 a som si zaspomínala :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.