PTX

13.10.15


Ešte pred necelým polrokom som spomínala, že tento blog má prívlastok hudobný, aj keď taký v podstate nie je. Teraz mám pocit, že tá hudba začína zapĺňať viac, ako by som si niekedy pomyslela. Včera som tak trochu rozmýšľala nad tým, že najlepšia stredná škola pre mňa by bolo asi konzervatórium alebo nejaká umelecká. Celý deň (a každý deň) by som bola v kontakte s hudbou, zlepšovala by som sa v hre na hudobných nástrojoch a robila to, čo ma baví. Na druhej strane, vždy rozmýšľam viac rozumne ako podľa toho, čo chcem, a preto som si vybrala nemeckú školu. Popravde, ak by taká v Poprade nebola, tak by som to neriešila, pokračovala by som na normálnom gymnáziu. Keď ale mám šancu naučiť sa po nemecky na úrovni rodného jazyka, tak prečo nie?

Ak by som pokračovala ďalej, asi by to skončilo dilémou, kam ísť na vysokú. Ešte stále sa rozhodujem mezi dvoma možnosťami (ešte jedna ďalšia je tiež celkom možná), no to by bolo nadlho.

Dnes vám teda chcem predstaviť ďalšiu skupinu talentovaných ľudí, ktorú sa oplatí počúvať. Poznám ich už asi rok a pol a ešte ma neprestali baviť. Robia najmä covery na známe pesničky. Napriek tomu však majú milióny fanúšikov a chodia na turné.

Veľa o nich už nebudem písať, keďže už 45 minút som sa mala učiť. Takže, Pentatonix je americká vokálna skupina. Tvorí ju päť mladých ľudí, a tými sú Kevin, Kirstin, Scott, Avi a Mitch. Ja osobne si myslím, že je to fakt rôznorodá partička (iné slovo poruke nebolo).
V hudobnej show Sing-off vyhrali prvé miesto a spolupracovali aj so známejšími ľuďmi, ako je napr. huslistka Lindsey Stirling (pesničky Radioaktive a Papaoutai).




btw. aj vám sa zdá, že väčšia časť textu bola o mne ako o PTX? 

Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Priznám sa, že som ešte o nich nepočula, ale sú naozaj úžasný! Musím si pozrieť aj viac videí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poznám ich a sú naozaj skvelý!
    Som zvedavá ktorú vysokú si vyberieš :)
    http://renkaartandlife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Poznám ich už viac ako rok a sú úžasní ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež ich poznám dlhšie a vážne im to ide :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.