Get out | Lahodnosti

2.10.15

Rozhodla som sa, že k rubrikám, ktoré už na mojom blogu existujú, pridám ešte jednu s názvom Get out. Bude to niečo na tému vypadni z domu a poď sa prežierať do kaviarne von. V prvom rade to budú asi podniky v Poprade, ktoré sa fakt oplatí navštíviť. Asi budem do jedného článku vtesnávať fotky aspoň z dvoch-troch podnikov naraz, no dnes to tak nebude. Pretože a) nechce sa mi čakať, kým budem mať nafotené niečo iné a b) to, čo vám predstavím je také úžasné, že sa jednoducho neviem dočkať, kedy to publikujem. Tak poďme na to:

LAHODNOSTI

Adresa: Námestie sv. Egídia 44, Poprad - napravo od papiernictva Koh-i-noor, pred vchodom je niečo ako skrinka so zrkadlom (ale bez zrkadla) s knihami (o tom potom) a nad dverami napísané Vstúpte... Samotná kaviareň sa nachádza na prvom poschodí, no ono vás to už bude navigovať.

Ak hľadáte širokú ponuku chutných lahodností, toto je to pravé miesto. Môžete si vybrať, či chcete kávu, milkshake, smoothie, šalát, niečo iné na jedenie či raňajkové menu. Všetko je chutné a pripravené z kvalitných surovín, väčšinou bez múky, vajíčok... Jednoducho raw. Samozrejme, za všetko toto si musíte priplatiť viac, no oplatí sa ísť tam raz za čas.

Čo ale musím spomenúť, je tá atmosféra. Interiér je zariadený v retro štýle, všetko sa úžasne dopĺňa a predsa je každý kúsok nábytku iný. Bola som tam len dvakrát, no cítila som sa presne ako na návšteve u nejakého známeho.

Aby som ešte doplnila to, čo som na začiatku naznačila... Nachádza sa tu aj komunitná knižnica, ďalší skvelý nápad! Jednoducho si vezmete nejakú knihu a prinesiete druhú z domova. Ak však máte čas, môžete si tam posedieť na sedačke, dať si niečo chutné a začítať sa do niektorej z kníh, ktoré tam majú, či aspoň prelistovať si časopisy z 30.-40.tych rokov. 

Pozitíva: interiér, atmosféra, personál, všetko, čo si objednáte, knihy...
Negatíva: možno cena niektorých jedál, no rozhodne to nie je na skrachovanie :)

Ak teda ste z Popradu alebo tu niekedy prídete, bežne do Lahodností. 

btw. ak sa chcete dozvedieť viac, kliknite na ich facebookovu stránku

to, že ste polovicu týchto fotiek videli už na instagrame, že vina mojej nedočkavosti






Dominica

You Might Also Like

15 komentárov

  1. Vyzerá to tam úžasne ♥ My máme v podobnom štýle zariadenú Christianiu a Čukoládu a do oboch chodievame so spolužiačkami pomerne často :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že to mám tak ďaleko do popradu, vyzerá to tam krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to tam naozaj super :) mne sa veľmi páčia také podniky kde je taká tá domáca atmosféra alebo ako to nazvať :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé ten gauč na poslední fotce měla babička. Hlavně celý interiér mi připomíná jak to u nás doma vypadalo před 15 lety. Super dobrý nápad na články. Hezky jsi to vymyslela. Takhle dáš inspiraci lidem aby neseděly pořád doma a vyšli se někam podívat.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som úplne posadnutá útulnými kaviarňami alebo čajovňami. Milujem, keď mám z toho miesta pocit domova. Páči sa mi nápad vymieňanie kníh, aj my máme u nás jednu takú čajovňu. Retro interiér je asi to najkrajšie, čo môže v kaviarni byť. Zbožňujem to ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fajne si to napísala! Inak, zabudla som ti povedať, že tým, že si poslala po mne tú vizitku pre Andreu, si si zrobila trocha dosť reklamu v našej skupine NEJ :DD Všetci už vedia, že máš blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Škoda, že je to tak daleko... vypadá to naprosto nádherně, určitě bych tam byla pořád :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerá to tam úžasne! Škoda, že u nás nemáme nič do podobného štýlu :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, vyzerá to tam fakt super, krásne fotky! :)

    Budem rada ak sa ty, aj tvoji čitatelia, zapojíte do giveaway na mojom blogu o zaujímavé ceny. :))

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle by bylo přesně pro mě! :) jen škoda, že to mám tak daleko :(( a ty knížky, achhh

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé tam to vyzerá nádherne ! :) krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné a přijemné misto s atmosférou to mám ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow, vypadá to tam úžasně! Takovéhle interiéry úplně miluju :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Oh, tak tady by se mi líbilo moc, pokud bych k vám měla cestu, určitě tam vyrazím! Díky za tip a hezké fotky :)

    Veroniky módní deníček

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.