Summer in the city

24.6.16

Pôvodne som si myslela, že už znova bude po minulom "prelomovom" článku týždenná odmlka. Dnes na obed totiž odchádzame na výlet a vrátime sa niekedy v stredu, dúfam, že už ráno. Nič som dopredu nemala pripravené, no minulú stredu sa mi na informatike podarilo urobiť jeden outfit, ďalší som už dlhšiu dobu mala uložený v počítači, tak sa mi to teraz hodilo. 

Na "sightseeing" už nie sú potrebné len turistické či bežecké topánky. Pokojne si môžete vziať aj tenisky a k nim voľnejšie šaty, v ktorých vám nebude horúco. Keď sa večer trochu ochladí, prehodíte si cez seba len riflovú bundičku. Inak všetko potrebné budeme mať v batohu. 
Ak je od rána do večera poriadne horúco, je lepšie viac nemať ako mať. Preto som druhý outfit zostavila z off-shoulder blúzky, šortiek a klobúku, ktorý vás ochráni pred slnečnými lúčmi. K tomu už len jednoduché doplnky a crossbody kabelka. 
Na posledný outfit som vybrala celkom zaujímavé šortky, biely crop top s pásikmi a čierny klobúk. Do malej žltej kabelky zbalíte len to najpotrebnejšie a môžete vyraziť!

Čo si najradšej beriete v lete do mesta?

DOMS

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Tie outfity sú presne podľa môjho gusta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baví ma robiť takéto outfity (hlavne večer a pri pustených pesničkách), no ako vidím, asi ešte viac ma baví takto získavať inšpiráciu na iných blogoch :D Posledný outfit je úžasný a asi sa mi aj páči najviac - verím, že sa mi podarí niekde pozháňať podobné šortky, keďže vyzerajú úžasne ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou skvělé koláže, úplně se v nich vidím, jak se procházím (nejen) ve městech :) Užij si výlet! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé outfity! Vedela by som si vybrať hneď niekoľko kúskov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne koláže, podľa mňa sú najkrajším kúskom červené šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ano, ano, presne takto oblecene sme chodili cely cas po Parizi :D vzdy to je tak, ze na vylete niekde vo velkomeste chces spravit taku malu "modnu prehliadku", no napokon vzdy vyzeras aj tak ako turista :D

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.