FAVOURITES

2.6.16

Po prvé: Ospravedlňujem sa za svoje vyjadrovanie. To síce nikdy nieje špičkové, ale mám pocit, že v tomto článku je to ešte horšie ako zlé. A nechcem to nejak prepisovať, lebo by to asi nič nezmenilo. Aspoň viete, aké by to bolo, ak by ste ma niekde stretli a zrejme takto nejak by som sa s vami rozprávala. 
Po druhé: Viem, že by to malo byť o mojich najobľúbenejších veciach, ale ja som asi ten najmenej rozhodný človek na svete. Krajšie povedané - mám rada všetko. 

CITY | ROME
Mojimi adeptami na toto miesto boli aj mestá ako Graz a Budapešť. Dalo mi to poriadne dlhé rozmýšľanie, no podľa všetkých dojmov je mojím obľúbeným mestom práve Rím. Mám rada Taliansko, cez kultúru, jedlo, ľudí, architektúru... A plánujem tam stráviť svoj dôchodok, ale o tom potom (alebo aj vtedy, keď budem mať osemdesiat a snáď sa mi tam podarí presťahovať - vtedy vzkriesim blog a napíšem vám o tom). Každopádne, Rím je na zozname miest, v ktorých by som chcela bývať aspoň na niekoľko mesiacov. Má jednoducho skvelú atmosféru a je to krásne mesto, či už cez deň, alebo v noci. A ťažko o tom písať, treba ho zažiť.
Som tak trochu taký little.traweller a mám sen, že raz sa stanem skutočným cestovateľom, možno po maturite. Či sa ním stanem, alebo nie, do Ríma sa pôjdem pozrieť ešte veľmi veľakrát.

BOOK
Čítam rada a čítam veľa. Aspoň sa snažím. Mojimi rukami (a očami, a hlavou...) prešlo už veľa kníh. Medzi tie najlepšie môžem rozhodne zaradiť Eragona, U řeky Piedra jsem usedla a plakala, Kto chytá v žite a Noc v Lisabone. Tie si ma tak najviac získali. Dejovo všetky o niečom inom, úplne inom, ale zároveň si na ne vždy spomeniem ako na skvelé knihy, ktoré odporúčam každému - hoci nie vždy sa to stretne s úspechom, lebo no neviem, tie knihy sú iné.

FILM
Filmy pozerám radšej ako seriály. Moje tak celkovo najobľúbenejšie filmy sú talianske, ešte lepšie ak sa to odohráva v minulom storočí alebo ak to je biografia. Súvisí to zas a znova s tou atmosférou Talianska a okrem toho Taliani fakt vedia, ako spraviť film. Akurát nedávno sme pozerali film o známom talianskom šprintérovi, ktorého som síce vôbec nepoznala, no zaujalo ma to. Takže medzi moje obľúbené filmy radím všetky talianské, no okrem nich sú to Nedotknuteľní a Obsluhoval som anglického kráľa

SONG
Milujem stovky pesničiek. Potom sú ale podnadpesničky, ktoré mám radšej, ako tie ostatné, no nie až tak ako nadpesničky, ktorých je fakt málo a tie sú aj také najobľúbenejšie. Keď ich počujem v rádiu, tak to sa vtedy zastaví svet, no nemôžem sa pohnúť z izby, kým si ich celé nevypočujem. Medzi tieto nadpesničky patria zatiaľ len Wings, 7 years a The Funeral. Takže ak mi niekde pustíte/zahráte jednu z nich, nič tým nepokazíte. 

ANIMAL
Moje obľúbené zvieratá nie sú asi veľmi milé či priateľské, no dobre vyzerajú (Nesúď zviera podľa srsti! či ako sa to). Slon, plameniak, sob a líška - to je moja super štvorica, čo sa týka zvierat. Slon asi preto, lebo niekedy som mala veľmi rada Coldplay a najmä pesničku Paradise. Plameniak preto, lebo má skvelú farbu - či už je biely, ružový, alebo červený. Sob preto, lebo je fakt pekný a je Škandinávec (viac-menej). Líška preto, lebo má tiež peknú farbu srsti - hlavne v zime. Ale fakt po niekoľkoročnom "výbere" som usúdila, že tieto zvieratá sa mi tak najviac páčia. 

Napíšte mi o svojich obľúbených veciach...

DOMS

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Jeden z mojich najväšich snov je pozrieť sa do Ríma :) A inak super topky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rím je na mojom bucket liste a ja pevne verím, že sa mi tam aspoň raz v živote podarí ísť pozrieť ❤
    Hoci od začiatku môjho voľna som došla len do polovice jednej knihy, keďže väčšinu času robím veci, na ktoré som počas učenia nemala ani sekundu, a som v práci; ale určite si chcem ešte do začiatku júla znova prečítať Kto chytá v žite ❤ Je to krásna kniha ❤
    Nedotknuteľný je úžasný film ❤ Prvýkrát som ho pozerala v škole počas hodiny UKL asi dva roky dozadu, čo síce nebola správna voľba, lebo... veď vieš - hučanie spolužiakov a na začiatku filmu som sa pokúšala naučiť sa nejaké slovíčka z nemčiny :D Ale to ma po chvíli prešlo - úplne ma chytil film ❤❤
    A líšky patria aj medzi moje obľúbené zvieratá ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek, mám články tohoto typu moc ráda, jsou pro mě jakousi inspirací.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rím mám naozaj veľmi rada :) takto som tam takmer pred rokom bola a kľudne by som išla znova. má super atmosféru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. taký ten talianky život sa ti páči áno :D ?
    a inak moje oblubene zviera je panda(priatel mi dal taku prezývku ze ked sa odlicim vyzerám ako neodlicena panda :)) OROL(podla mojo priezviska :))

    TeenMummy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekny clanok! Ja som bola v Rime raz a je to uzasne mesto ale na vela rokov mam pokoj :) Barcelona (menej riesena na blogoch) je podla mna omnoho krajsia :)


    Pozyvam na letni giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taliansko milujem, i keď som v ňom ešte nikdy v živote nebola. Avšak, ako iste vieš fičím na talianských instagramoch a Rím je jedno z miest, ktoré chcem určite raz navštíviť. Budapešť je inak nádherná a najradšej by som sa do nej vracala aspoň raz do roka!

    Z kníh som nečítala ani jednu, ale mám na zozname Kto chytá v žite! Nedotknuteľní♥♥♥♥ Či už vďaka celkovému deju, spracovaniu, či hercom je tiež môj obľúbený, no hlavne vďaka Ludovicovi♥♥♥

    Čo sa piesni týka, tak máš dobrý vkus, aj ja mám tieto pesničky veľmi rada! A moje naj zvieratá sú srnky a ježkovia♥ A ešte taký dodatok k môjmu príspevku, asi by si sa nedostala ku komentárom, tak ti aspoň tuto píšem, že budete mať Zoot aj vy v Poprade:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednou bych se do Italie i Říma také ráda podívala, musí to tam být krásné. :) Každopádně doufám, že jednou se podívám úplně všude, a že ze mě bude velká cestovatelka, která zrkátka projede všechno :D
    Moje srdcovka mezi knihami je rozhodně Harry Potter a Vampýrská akademie, ale třeba takový Ostrov lhářů-to je taky super kniha. :)
    Z písniček poslouchám většinou to, co se zrovna hraje :D Teď mám nejradši No Money-galantis. :)
    Hezký článek. :) Moc sem nepochopila, za to přesně se omlouváš akorát, příjde mi tvé vyjadřování úplně normální. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný článek, do Říma bych se chtěla podívat:) V Budapešti jsem byla a musím říct, že je to nádherné město:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Rým by som jedného pekného dňa aj ja veľmi rada navštívila ale oveľa viac ma lákajú najmä tropické krajiny a dažďový prales!:) Tiež rada čítam, no mojou srdcovkou sú najmä fantasy, momentálne si idem Mesto kostí a všetky pokračovania:) Filmy už veľmi nepozerám, no na angličtine sme pozerali film Stážista a odporúčam ti ho, je vážne skvelý!:) Plameniaky mám aj ja veľmi rada! Potom sú to skôr šelmy, najmä tigre a vlky, tie sú moja srdcovka, vlčiu hlavu mám aj vytetovanú a mám v pláne aj tigriu:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.