All this time I was finding myself and I didn´t know I was lost

28.5.16


Niekedy v januári som písala tento článok. Vtedy som si veľmi želala, aby som preskočila niekoľko mesiacov a zrazu sa ocitla práve tu. Na konci mája, na konci školského roka, na konci problémov. 
Ale...
- január bol aj tak super. A január je tak nejak vždy super, aj keď sa to akurát tak nezdá. 
- vedela som to aj vtedy, no teraz sa mi to potvrdilo. Ak by som celé to obdobie preskočila, prišla by som o veľa. 
- v tomto období som si našla nové veci, ktoré ma bavia a za ktoré som naozaj rada. 
- a získala nové skúsenosti.
- viem, že tento článok je tak trochu o ničom, len som vám o tom chcela napísať.
- takže veľmi rada odpovedám na otázku Taylor Swift, ktorú sa ma počas januára pýtala tisíckrát stále dookola. We are out of the woods

A viete, čo je zákon schválnosti? Celý deň je pekne, no teeraz, keď musím ísť preč, sa poriadne rozpršalo. Dážď mám rada a aspoň vytiahnem pršiplášť, ale na dnes som si predstavovala menší piknik niekde v parku. 

DOMS

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja som si vzdy hovorila, ze chcem preskocit cas kedy som studovala magistra a uz byvat sama, robit a zarabat na seba. A teraz to robim, je to super ale spatne aj ten cas kym som studovala bol super :)
    Pozyvam na velku letni GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež chcela byť práve tu, ale keď už som tu, radšej by som sa vrátila niekde do tretieho ročníka a mala maturity len pred sebou a užívali si to na škole, ktorá mi už teraz chýba...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooooj, ale ja som tu už dlhoo nebola, nový dizaj, a veľa zameškaných článkov:/ Úplne strácam pojem o čase a tiež som si želala byť tuto, no absolútne nič nestíham, takže nech by som už bola v minulosti, či budúcnosti, treba si zároveň užívať prítomnosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niekedy veci nie sú také zlé, aké si ich predstavujeme ❤ Ja som si tiež niekedy na začiatku mája nesmierne priala, aby som mala celé matury za sebou, a hoci to nebola žiadna sranda, nebolo to také strašidelné, ako som si myslela :D :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež som chcela silou mocou aby sa to všetko skončilo, a pozri, skončilo sa to a teraz trucujem, že asi by som zobrala ešte 2 mesiace.
    ak budeš mať chuť, u mňa na stránke je giveaway :)
    Dominicaminarik

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Haha presne aj keď sme my včera chceli ísť s kamatárkou do mesta na zmrzlinu, tak sa spustil strašný lejak:D zákon schválnosti, vážne. A ten čas naozaj neuveritelne letí, aj keď sa to niekedy ani nezdá:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.