Playlist | April 2016

2.5.16


Sú pesničky, ktoré sú jednoducho skvelé a mám ich veľmi rada - tie dávam do týchto playlistov. Ale sú potom niečo ako "nadpesničky", a tie sú ešte o niečo lepšie. Alebo teda pre mňa znamenajú viac. Zatiaľ ich u mňa nie je veľa, zmestili by sa do desiatich, no uplynulý mesiac sa k nim pridala The Funeral, ktorú mám síce rada dlho, no nedávno som ju náhodne znovuobjavila a už bolo jasné, čo budem počúvať najbližšie týždne. 
Máte takéto "nadpesničky"?
Inak už som veľmi dlho nebola na vašich blogoch, čo ma mrzí. Teraz je toho aj v škole celkom dosť, projekty, písomky a slohy. Ale snáď od štvrtka už budem stíhať, ak náhodou nie, tak skoro celý budúci týždeň mám viac-menej voľný, tak to potom dobehnem. 









Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Zase samé tipy na písničky, které vůbec neznám, děkuju! :)
    Co se týká mých "nadpísniček", napadá mě jen jedna - od Miley Cyrus Wrecking Ball, pamatuju si, jak jsem ji slyšela poprvé - já se zrovna vrátila z Chorvatska, zapnula notebook a objevila se mi na youtube tahle písnička, ještě bez klipu a hned jsem věděla, že to je TA písnička.. dokonce jsem ji měla i na nástup při maturáku, je to moje srdcovka ♥ ..a chápu, že klip k písničce je kontroverzní, ale mně k ní sedí, přijde mi, že lidi vidí jen polonahou Miley a ne tu bolest, která se za tím skrývá..

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Songy od Kygo sú mega dobré, konečne niekto kto po dlhej dobe prišiel s kvalitnou tanečnou hudbou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V prvom rade - ďakujem za tipy :D Nasledujúce dva týždne sa doma budem učiť, takže aspoň budem mať čo počúvať počas prestávok, keď budem mať pocit, že mi vybuchne hlava :D

    Nadpesničky u mňa... Zväčša to sú nejaké z úplne prvých od 1D, pretože sa mi spájajú buď s celkom peknými poslednými mesiacmi na základnej a prvými mesiacmi na strednej ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.