50 things that make me happy

16.5.16

Moja aktivita na blogu síce asi tak trochu kolíše, nemám teraz veľmi o čom písať. Teda to by bolo vždy, dajte mi pero a napíšem vám knihu, čo potvrdzuje aj dnešný sloh, kde som o raz toľko prekročila limit ešteže nemáme hornú hranicu. Preto už vopred pripraveným článkom vylievam pohár vody na horiaci dom (ako ja vždy). Ale... it´s something. A čo sa týka tých horiacich vecí, tak sa mi snívalo, že nám horí škola a mali sme akurát matematiku, keď učiteľka ešte pokojne povedala: "Jeden príklad ešte stihneme."

1. keď mi niekto daruje prvú blbosť, ktorú nájde v peračníku
2. keď si nesiem domov levandule
3. keď raňajkujem alebo večeriam na balkóne
4. keď začínam čítať skvelú knihu
5. keď čítam skvelú knihu
6. keď dokončím skvelú knihu
7. keď sa mi niečo podarí
8. keď nám odpadne hodina
9. keď ma niekto volá Doms, páči sa mi to
10. keď zahrajú v rádiu moju obľúbenú pesničku
11. keď som chorá, ležím doma a pozerám nejaký dvojdielny taliansky film
12. keď si urobím na raňajky palacinky
13. keď si k tým palacinkám urobím aj milkshake
14. keď vstanem najneskôr o siedmej a všetci ešte spia
15. keď prvýkrát zistím, že viem pesničku zaspievať/zarapovať bez chýb
16. keď sa zobudím a vonku svieti slnko
17. keď sa zobudím a vonku prší
18. keď v Kauflande majú kokosové mlieko
19. keď mi na gitare dobre zneje nejaká pesnička
20. keď podľa sluchu a intuície dokážem na klavíri zahrať skoro celú pesničku na prvýkrát
21. keď konečne vypátram pesničku, ktorú som počula polroka dozadu
22. keď si čítam knihu na balkóne
23. keď sa mi ráno ešte zvýši čas, aby som mohla vydať článok či niečo okomentovať
24. keď som zase po veľmi dlhom čase v lese
25. keď sa mi podarí vypočítať rovnicu
26. keď sa môj príbeh, o ktorom si nie som celkom istá, ostatným páči
27. keď niekto dá na moju radu
28. keď viem, že zajtra mám voľno
29. keď sa rodičia vrátia domov a kúpili croissanty alebo donuty
30. keď sa zobudím a vonku kosia trávu (pretože je to väčšinou cez letné prázdniny a keď nie, tak mi to aspoň navodzuje ten pocit)
31. keď prídem domov počas horúčav a vyvalím sa na úplne ľadovú posteľ
32. keď idem do rubriky music a púšťam si postupne všetky playlisty až kým si nevypočujem všetky (alebo aj prototyp stroja času)
33. keď si ľahnem do čistých voňavých prezlečených perín
34. keď si kúpim novú knihu a môžem ju ovoniavať
35. keď si požičiam úplne starú knihu a tiež ju môžem ovoniavať
36. keď môžem sledovať východ slnka
37. keď cestujem vlakom či sama autobusom
38. keď sa idem prejsť a pritom len tak spoznám zaujímavé nové miesta
39. keď mi Sabi pochváli náhrdelník (či nahodí jeden z tých jej vtipných komplimentov ako že mám pekný nos - a veru na môj nos už bolo mnoho prirovnaní a pochvál)
40. keď vstanem sama od seba o šiestej
41. keď môžem ísť niekam na bicykli
42. keď si nazbieram púpavy
43. keď nájdem niečo stratené
44. keď počujem prvý hrom
45. keď učiteľka pochváli môj sloh, aj keď si myslím, že sa mi až tak nepodaril
46. keď sú Vianoce
47. keď sú letné prázdniny
48. keď mám nové topánky.sveter.whatever
49. keď sa mi darí čítať aj v cudzích jazykoch
50. keď môžem používať anaforu


Čo vás robí šťastnými?

Dominica

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Super článek!
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok, stále som sa pousmievala pri čítaní, keď som narazila na niečo, čo máme podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nie je nič lepšie ako v ruke držať novú knihu a len si ju hodinu obzerať a ať potom sa pustiť do 1.kapitoly :-D Ale okrem toho máme veľa veci spoločným, okrem tej trávy to kýcham jak sprostá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. rána kedy sa zobudím skoro bez budíka a vyspatá sú tie najlepšie, dnes som sa napríklad zobudila síce na budík ale vybehla som hneď na nohy a sadla za počítať, pretože som sa zobudila s nápadom na blog, z čoho som bola hneď o niečo viac šťastnejšie... a vôňu nových perín milujem tiež, najlepšie sa v takých zaspáva :3

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domi ty jsi tak pozitivní člověk, to je krásné vidět! Je vidět, že tě život baví a že se raduješ z každého malého detailu a jsi vděčná a tak to má být, to tě chválím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jéé, to je tak krásný a pohodový článek. sluníčko z něj na mě přímo září :))
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zlaté maličkosti, no mne sa veľmi pekne čítali! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherný článok, cítim z neho kopu pozitívnej energie ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V prvom rade sa mi nesmierne páči, aký mix vecí si vymyslela ♥ Všetko to sú drobnosti, niektoré teda jednoznačne zbožňujem i ja, iné by mi ani nenapadli, ale sú milé a vtipné - ako aj posledná anafora :D :D Nesmierne pozitívny článok, hneď mi zlepšil náladu :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.