Banana Pancakes

10.5.16

Prísť do školy, pozrieť si xy basketbalových zápasov a ísť domov je rozhodne lepšie ako sa normálne učiť, ale sedieť tam niekoľko hodín pri tom hluku, tiež to nie je bohviečo. Na to, že sme prváci, neutržili sme žiadny debakel, hoci sme hrali proti silnejším kalibrom. Zo mňa športová komentátorka teda asi nebude, hlavne ak mi napadajú slovíčka v troch cudzích jazykoch. Vo štvrtok nás takto čaká volejbal, tak som zvedavá, ako to bude potom a ako dopadneme. 

Banán rozpučíme vidličkou - nie je potrebné ho rozmixovať, ale ak chcete, môžete. Pridáme vajíčko, múku, mlieko a škoricu. Všetko spolu poriadne rozmiešame. Približné množstvá môžete vidieť na fotke, no stačí to len podľa oka.
Na panvicu dáte trochu oleja, na ktorý po rozpálení vylejete cesto.

Dajú sa z toho spraviť palacinky a lievance, no možné je vyliať to cesto celé a mať z toho trochu hrubšiu banánovú placku.
Výborne chutia natreté medom alebo Nutellou.
Uvedené množstvá sú tak pre jednu osobu. 

Dominica

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Ja milujem palacinky a je to jedno z mála jedál, ktoré aj viem pripraviť :-D Určite vyskúšam tvoj recept :-) Mňam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, vypadá to skvěle a hlavně jednoduše. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani si nepamätám, kedy som mala naposledy palacinky - takže určite tento recept čo najskôr vyskúšam :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňaaaam, ty bych si dala :))) Doufám, že volejbal dopadl dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Banánové palačinky jsem už jednou dělala, ale moc se mi nepovedli, takže je určitě vyzkouším znovu podle tvého receptu:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už som ich robila niekoľkokrát a je to neskutočná dobrota :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Recept vyzerá skvelo, určite ho vyskúšam. Palacinky som robila aj na svojom blogu, keďže je to rýchle a chutné jedlo :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.