DIY | money box

4.5.16

Toto obdobie už beriem ako koniec školského roka, keďže učivo ide do hláv viac-menej samo a už mám pocit, že toho aj tak veľa neberieme. 

Konečne sa mi podarilo urobiť nejaké DIY, ktoré je veľmi jednoduché, no pekné. Určite si ich aj sama vyrobím ešte viac, podľa toho, na čo všetko si chcem šetriť. 
PS: Asi tri týždne pripravujem tento článok, no celý čas mi neprišlo na um, ako sa tak krajšie volá tá sklenená nádobka, tak som to nazvala nádobka

KROK 0 | Dajte si na raňajky chlieb s džemom. Potom aj na desiatu, na olovrant a na večeru, aby ste mali čo najskôr voľnú škatuľku či-čo.

KROK 1 | Ak ste si Krok 0 už vytrpeli alebo mali to šťastie, že ste ho mohli hneď preskočiť, vystrihnite si z novín, papiera, hocičoho malý štvorček, obdĺžník, srdiečko - to je tiež na vás.

KROK 2 | Na vystrihnutý kúsok papiera si napíšte vec, na ktorú budú peniaze v nádobke určené. Hoci je na fotke lepidlo, dá sa to pekne a skutočne neviditeľne prilepiť aj lepiacou páskou.

KROK 3 | Stuhou obviažte hrdlo nádobky, aby to bolo krajšie. Môžete si to ešte akokoľvek podotvárať, je to len na vás.

Dominica

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Krok 0 mě pobavil! :D Držím palce, ať do skleničky/nádobky naspoříš co nejvíc peněz na všechno, co budeš chtít :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ještě by ta kasička měla být zapečetěná abych se do ní jen tak nedostala :-) . Jinak super nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super DIY :) Já bych měla kasičku věčně prázdnou.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niečo takéto by sa mi rozhodne zišlo, aj keď by bol stále prázdny :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podobnou pokladničku ze skleničky jsem si taky doma dělala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý nápad! Stále som toto chcela realizovať a konečne sa prinútiť šetriť si peniaze, ale mne to proste nikdy akosi nevyjde a potom si z tade beriem peniaze, ktoré mali byť pôvodne na niečo iné. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pri prvej vete som sa musela zasmiať :D Je vtipné, ako rozdielne vnímame toto obdobie - ty už oddychuješ, mne sa začína obdobie utrpenia :D :D

    Krok 0 ma nesmierne pobavil :D Čo človek neurobí pre nádobku :D

    Ja momentálne šetrím len tak, že sa nedotýkam mojej kreditnej karty a pomedzi obchody chodím s pohľadom upretým na zem, pretože musím teraz myslieť na to, že ak všetko vyjde, tak o pol roka budem na výške a tam budem riešiť oveľa väčšie výdavky :D Ale inak sa mi tento nápad veľmi páči ♥♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj, tyhle skleničky se mi vždycky hrozně líbili-přijde mi to jako fakt super věc :D
    Asi si podle tvého návodu taky udělám, jen ještě koupit tu nádobku :D
    Krok 0 je fakt super :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.