Playlist | May 2016

26.5.16

Máj je u mňa z minulého a predminulého roka všeobecne známy ako mesiac lásky Eda Sheerana. Že sa to ale takto vystupňuje až na tri jeho pesničky, to by nepredpokladal ani najlepší analytik zaoberajúci sa nejakým hudobným vývojom či čím. Okrem toho bol môj výber hudby ovplyvnený aj 5-6 rokmi starými udalosťami, ktoré sa tentokrát znova opakujú, no už vrámcimožností celkom vážne. Viacero mojich myšlienok viedlo k snaženiu sa o postupné objasňovanie španielskej dediny (rozumej: začala som sa učiť po španielsky). Btw. Ak máte nejaký dobrý tip na španielsku učebnicu, kde je dobre vysvetlená gramatika (alebo niečo v tom zmysle), dajte vedieť.  No a vrámci toho som sa navrátila k mojim španielsko-mexickým začiatkom, k skupine RBD a chcela som zistiť, ako sa darí jej členom teraz. Preto tu sú aj dve najnovšie piesne vtedy mojej najobľúbenejšej speváčky.










DOMS

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Eda mám rada a ostatné vôbec nepoznám! Idem počúvať, už ani neviem, kedy som naposledy počúvala akúkoľvek hudbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super pesničky už viem kam zavítam keď nebudem mať čo počúvať :D ;

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ed je úžasňák. Jeho hlas i písničky jsou tak specifický, že se naprosto odlišuje od všech ostatních.. a když jsem slyšela, které písničky složil a napsal pro jiné, hned mi došla ta spojitost těch jeho textů... je fakt výjimečný :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ed se mi jako chlap absolutně nelíbí ale to je jen názor vkusu, ani jeho písničky neposlouchám ale uznávám že texty jsou smysluplné. Zato španělskou muziku miluji a písničky španělsky zpívané mám raději než ty anglické, prostě španělština je hezčí. Co se týče naučných učebnic, tak sama já bych něco takového potřebovala. Španělsky umím říci spoustu věcí ale vím že mi chybí ta gramatika.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nepoznám žiadnu, ale Eda môžem, takže si idem hned pustiť pesničky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ed! ♥ Také se k němu neustále vracím, zrovna teď mám období, kdy ho zase poslouchám více, nejvíc od něj miluju Give Me Love, to je srdcovka, kterou jen tak nějaká písnička nepřekoná, asi si ji jdu hned pustit :D
    Jinak Ti držím palce při učení španělštiny, snad seženeš nějakou ideální učebnici :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenerife Sea je jedna z najkrajších pesničiek, aké som kedy počula ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.