BOOKS TO READ THIS SUMMER

23.5.16

Dni, počas ktorých sa snažím meniť dizajn blogu, sú dosť náročné. Hlavne preto, že hľadám template, ktorý by spĺňal moje skromné požiadavky, no aby mi aj dobre sedel na blog a tak podobne. Preto mi už nezostáva veľa času písať články, no tak či tak sa mi nechce dlho sedieť za počítačom.
Som však rada, že sa mi konečne darí celkom poriadne čítať, tak to využívam hocikedy, keď mám chvíľku času. Na mojom zozname kníh, ktoré si chcem prečítať, ich pribúda dvakrát toľko, koľko ich stíham čítať, práve preto som si dala za záväzok, že cez prázdniny sa pokúsim tento hektický rast zmierniť. Tieto knihy mám na zozname hneď medzi prvými.


ER IST WIEDER DA
Timur Vermes
Túto knihu som už začala čítať a je to celkom zaujímavé. Presne o týždeň by som v tom chcela pokračovať, aby som to mala čo najskôr dočítané. Potom už si totiž na cestu do Paríža chcem vziať ďalšiu knihu a zároveň si takto ešte v prvom ročníku overiť moje jazykové schopnosti. Dej knihy rozpráva príbeh Hitlera, ktorý sa odrazu prebudí niekde na lúke a onedlho zistí, že sa nachádza v roku 2011.

CHARLIEHO MALÉ TAJOMSTVÁ
Stephen Chbosky
Práve toto si plánujem vziať na cestu autobusom. Inak kniha, ktorú hľadám skoro desaťročie (vážne! aj napriek nie až tak zodpovedajúcemu veku, ale už skoro od tých siedmich sa o to trochu zaujímam). Nikdy som síce nevedela presne, o čom to je, no bolo mi jasné, že si to raz prečítam. Intenzívne som to hľadala už asi rok a pol, vo všetkých mestách a v rôznych kníhkupectvách aj v zahraničí, až kým som to raz nevidela vo výklade nášho mestského kníhkupectva. No dúfam, že to tam ešte na mňa mesiac počká.

POLOJASNO
Václav Bartuška
Príbeh, ako sa ku mne dostala táto kniha, je celkom zaujímavý. No ten sa dozviete až neskôr. Celá kniha je písaná formou denníka, ktorý si viedol Václav Bartuška po udalostiach 17. novembra 1989.

THE CAREER OF EVIL
Robert Galbraith
Odkedy som sa dozvedela o treťom pokračovaní tejto série, netrpezlivo som čakala na dátum, kedy sa mala kniha objaviť aj v slovenskom preklade. Už v to poobedie som sa bola pozrieť v kníhkupectve, že či náhodou. Teraz už si to musím čo najskôr kúpiť, pretože s každým ďalším pokračovaním je to zaujímavejšie a napínavejšie - len podľa môjho názoru.

MASTERING SPANISH
Robert Clarke
Na záver už len na odľahčenie, keďže som sa pár týždňov dozadu začala učiť po španielsky. Takže sama dúfam, že práve túto knihu budem mať v ruke počas prázdnin celkom často.

DOMS

You Might Also Like

8 komentárov

  1. *ktorý sa odrazu prebudí v strede Berlína
    *siedmich
    *17. novembra 1989

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som to pochopila tak, že sa vpodtsate prebudí niekde na lúke, aj keď v strede Berlína (veď hneď vyjde na ulicu), ale aj tak je to nejaká trávnatá plocha.

      Odstrániť
  2. Děkuju za tipy! Sice furt nemám na čtení čas, ale je to taky tím, že nemám nějakou parádní knížku, takže se po nějakých poohlédnu! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som videla film Charlieho malé tajomstvá a bol skvelý, určite aj knihu by som si chcela prečítať, len mám toho dosť na wish liste teraz :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som na tom s čítaním rovnako :D Ale teraz sa môžem už spokojne pustiť do všetkých tých, kníh, ktoré na mňa čakali takmer rok! :D Okej, asi hneď teraz nie, lebo musím najprv urobiť veci, ktorých som sa nedotkla kvôli učeniu od začiatku mája - ako napríklad spraviť poriadok v izbe, pozbierať odvšadiaľ všetky maturitné zadania či konečne dať dokopy blog :D :D

    Prečítala som Kukučku a Hodvábnik na mňa ešte stále čaká, takže s čítaním Cormorana som trochu pozadu, ale aj do mojich rúk sa zaručene dostane aj tretie pokračovanie tejto série ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BTW: Odpoveď na otázku pod článkom o maturách nájdeš na mojom blogu - len z toho dôvodu, že keby mal niekto podobnú/rovnakú otázku, tak aby som to nemusela písať na trikrát a aby to bolo všetko tak pokope (a aby som sa k svojim odpovediam mohla aj ja o niekoľko rokov ja vrátiť :D)

      Odstrániť
  5. Ja sa chystám cez leto hlavne na klasiku a to, čo máme už doma :). A aj keď som veľký fanúšik JKR, musím priznať, že som nečítala ešte ani Hodvábnika ani Volanie kukučky, takže musím ísť na to! :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.