why i´m looking forward to summer

28.4.16

Na Deň vedy sa u nás nikto neteší preto, že uvidí zaujímavé pokusy. Tie totiž, ak tam chodíme už päť rokov, poznáme všetky naspamäť. Skôr sa každý teší, aby sa ulial z nejakej hodiny. Okrem toho, niekedy sa udeje aj niečo skutočne zaujímavé, spravidla pri pokusoch pred školou. Minulý rok sa akosi pokazil katapult, teraz nefungovala raketa, na ktorú sme čakali nielen my, ale aj zvedavé deti nalepené na plote zo škôlky oproti. Keďže to nejako nešlo, samozvaní zabávači z našej školy k nim pribehli, začali roztlieskavať a robiť pred deťmi mexickú vlnu, ktorá sa potom celkom uchytila. Okrem toho, zajtra sa učíme len dve hodiny, keďže potom ideme na rozlúčku s maturantami a poobede odchádzam preč na celý víkend, tak sa už neviem dočkať.


1. Môžem tráviť čas na balkóne. Nie je to síce záhrada, ale mám to rada. Niekedy, keď je zamračené, tam raňajkujem (balkón totiž máme otočený na východ a do obeda tam strašne praží slnko, takže sa to tam nedá vydržať). No asi každý deň tam sedím poobede od piatej, až kým sa nezotmie a niekedy ešte aj potom. Čítam si knihu, s niekým sa rozprávam, kreslím si, píšem si, večeriam, len tak pozorujem ľudí na ulici a domýšľam si k nim príbehy...

2. Môžem si von vziať gitaru bez toho, aby som sa bála, že jej od mrazu puknú struny (je to asi divné, ale fakt sa toho v zime vždy obávam). A už sa teším, ako si ju vezmem večer na Mariánsku horu, sadnem si do trávy, budem sa pozerať na panorámu Levoče a popritom si budem hrať. A hneď potom si tento sen odškrtnem.

3. Budem cestovať. Síce len tak, ako to peňaženka dovolí. Ale určite Košice, Prešov (ak máte tipy, čo tam navštíviť, sem s nimi. Zatiaľ plánujem len 5D - lebo v Poprade ani Košiciach nie je také dobré, a Nico Caffé), Bardejov, rada by som aj Banskú Štiavnicu či Bratislavu, či Prahu, ale no uvidíme...

4. Znova sa môžem na pár dní presťahovať do Levoče. Budeme chodiť von s Mattysom, sedieť s ním a ostatnými v starom polorozpadnutom altánku a rozmýšľať o hocičom, budeme stanovať, chodiť každý večer niekam inam na koktail, hrať sa pri priehrade a potom si dať kofolu na Kovač´vile a smiať sa tak, že nám znova potečie nosom...

Okrem toho budem chodiť von len tak, na zmrzlinu, vstávať o šiestej (pretože nie je nič lepšie ako vstať sám od seba o šiestej), budem už možno hrať na svojom africkom bubne, chodiť do lesa si zabehať, robiť si výlety na bicykli do blízkeho okolia, robiť si výlety vlakom do ďalekého okolia...

Na čo sa tešíte v lete?
Dominica

You Might Also Like

4 komentárov

  1. To sa máš rozhodne na čo tešiť :-) Aj ja sa už leta neviem dočkať, hlavne preto, že už skončia všetky tie maturitné záležitosti, kotrých mám už po krk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náš balkón je dosť zaprataný, takže tam chodím len málokedy, ale moja babka, u ktorej počas leta trávime so sestrami celkom dosť času, má balkón otočený na západ, a keď zapadá slnko - vyzerá to tam najlepšie ❤ A presne vtedy si tam aj ja rada čítam, píšem, ...

    Hm... kam v Prešove. Výhľad z kostolnej veže určite stojí za to vstupné euro a niekoľko desiatok vyšľapaných schodov, lebo ten výhľad je prekrásny; Čukoláda - čo je môj najobľúbenejší podnik (aj keď je trochu "zalezený") s takou fakt poriadnou horúcou čokoládou (nie nejaké kakao alebo blbosť v prášku) a perfektnými limonádami; možno Záhrada Umenia, kde síce človek stretne kohokoľvek, ale vyzerá to tam fajn... A fúha, neviem, možno všetky tie naše zašité uličky :D Ale veď keď sa budeš sem seriózne chystať, tak po a) určite sa musíme stretnúť, a po b) napíš mi a ja skúsim popremýšľať nad ďalšími miestami ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja súhlasím s Bee, v Čukoláde si musíš dať Perníkovú chalúpku, najlepšia-čokoláda-ever! A Nico Caffé je láska♥ Určite sa ozvi, keď prídeš a my ťa zavedieme všade!:)

    Ja by som chcela tiež viac preskúmať Slovensko, napríklad Nitru alebo aj tebou spomínanú Banskú Štiavnicu:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.