50 things that make me laugh

4.4.16

Niekedy padnú vhod takéto články, pri ktorých sa človek nemusí až tak veľa načítať. Práve preto sem-tam vydám niečo v štýle 50 things..., čo znova prezradí o mne niečo zaujímavé...

Veľmi rada sa smejem a keby ste ma poznali, vedeli by ste, že sa niekedy začnem smiať len tak, uprostred niečoho, s čím to ani nemusí vôbec súvisieť. Ale smiech mám veľmi rada. Vám týchto 50 vecí s najväčšou pravdepodobnosťou nebude pripadať vtipne, ale napíšte mi o sebe.

Z čoho sa najčastejšie smejete?
1. ticho
2. hluk v triede
3. keď niekto pri čítaní má problém vysloviť nejaké slovo (aj keď som to ja)
4. keď si spomeniem na niečo vtipné
5. pokerface niektorých ľudí
6. niektoré príklady na matematike
7. anatómia koňa
8. Biela Pani
9. niektorí rodinní príslušnici (bez toho, aby niečo urobili)
10. keď učiteľka bokom buchne do stoličky
11. a vôbec keď niekto niečo také urobí a práve som s človekom, s ktorým si iba vymeníme veľavýznamný pohľad a vybuchneme do smiechu
12. keď sa niečo stane a s človekom, s ktorým sa vôbec nepoznáme, nadviažeme očný konkakt a obaja si myslíme presne to isté
13. keď sa zapína tlačiareň
14. pravý uhol pri vrchole C (hlavne ak ho v náčrte máte nakreslený ako poriadny ostrý uhol, ale jednoducho dáte tam to označenie pravého uhla)
15. "rapujúce" uhľovodíky
16. mená ako Kryštof, Štefan, z nemeckých Uta a Uwe
17. čiapka v tvare vlka na jednej usmievavej dievčine
18. Laurine randomné rozhovory s okoloidúcimi
19. strašidelné obrázky nezmara v učebnici biológie
20. keď niekam narazím
22. otcove komentáre pri smutných filmoch
23. babky dvojičky, z ktorých má jedna modré a druhá ružové vlasy
24. keď niekto zakašle alebo si kýchne
25. keď sa učiteľka presne svojím špeciálnym spôsobom opýta: "Wieso?"
26. jeden miništrant, ktorého som síce videla raz, no doteraz sa na ňom radi zasmejeme
27. moje odhady (podľa ktorých má futbalový štadión asi 20m, ale už to je lepšie)
28. mäkké f
29. keď si len tak niečo vtipné predstavím
30. slová ako Schneider, sich engangieren a podobne
31. hlášky mojej tety
32. hlášky môjho otca (ako napr. der, die, das - psí ocas a ešte lepšie)
33. keď dám omylom Granko do chladničky a mlieko do poličky
34. keď spadne ovládač na zem
35. hlášky jednej spolužiačky
36. keď telefonujem a brat sa ma snaží rozosmiať (väčšinou sa mu to podarí a ja sa do telefónu smejem ako šialená, ale ľudia, čo sú na druhej strane si už na to zvykli, niektorí)
37. leukoplastový outfit jednej našej učiteľky
38. mangové tyčinky
39. medzinárodný týždeň mozgu
40. keď ma niekto zas a znova nazve Inžinierka Dominika. Ide o to, že keď si vymyslím nejaký skvelý systém, ako niečo spravím, väčšinou to potom vôbec nefunguje a pokazím to.
41. keď s niekým stojíme na chodníku a rozprávame sa a zrazu okolo len tak prejde babka dve hlavy nižšia od nás, v leopardiom kabáte, baretke a so slnečnými okuliarmi (táto konkrétna situácia sa stala raz, ale aj teraz mi je z toho vtipno. Okrem toho je mnoho takýchto ľudí, ktorí síce len prejdú okolo, no mne vyčaria minimálne úsmev na tvári.)
42. Dominikina štylizácia
43. geradeaus
44. nach frischem Obst riechen (to je v nešej skupine taký menší inside joke, ale neviem celkom, prečo)
45. keď vymýšľame nové yoga pozície
46. naša domáca stolička (ktorú som mimochodom stavala s bratom, takže tak to vyzerá, že už asi polovica z nej odpadla, no práve preto je taká vtipná)
47. naše školské anekdoty, ktoré spisujem už asi tretí rok (aj keď s prestávkami)
48. náš jediný popradský doubledecker
49. keď sa niečo pokazí
50. len tak

Dominica

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Pri niektorých veciach som sa musela zasmiať aj ja - rapujúce uhľovodíky? babky dvojičky? anatómia koňa? :D :D Ale veľmi sa mi páči tento článok, lebo je plný maličkostí - koľko si ich spisovala? ♡
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok (: podnetov na zasmiatie je okolo mna tiež vždy veľa.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok, myslím si, že vždy je dôvod smiať sa a je super, že ich máš až toľkoto :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2014 - 2016. All rights reserved. DominicaLand. Používa službu Blogger.